Antwerpen Lexy sweet

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Wat een lekker skinny sletje. Na mijn slechte ervaring bij Maud wacht ik liever een recensie af.

Voormalig lid 47553

Snuffelaar
22 okt 2024
1
0
Hoe lang ze ook al actief is of welke naam ze eerder gebruikte, wat een fantastische date!
Mooie kleine, magere vrouw. Echte leeftijd weet ik niet want dat wou ze niet beantwoorden. Maar anders heel vriendelijk en open.
Bij aankomst geld gegeven (ging eerst voor vluggertje met cd), waar ik over twijfelde want wat een mooi snoetje.
Ze ging zich dan opfrissen en toen ze terug kwam ging haar badjas uit en wat een body! Mager lichaam en benen, maar het staat haar goed, ze ziet er niet uitgemergeld uit. Heerlijk klein kontje, verbazend volle boezem... Dus dan toch beslist om haar zonder te nemen. Is ook helemaal geen klokkenkijker.
Op bed plaats genomen, gezoend, werd heerlijk en diep gepijpt, haar dan 69 gedraaid en lekker gelikt en gevingerd. Tot ik het niet meer kon uithouden en haar vroeg op mij te komen zitten .
Haar hard en diep genomen voor enkele standjes en lekker in haar klaargekomen.
Daarna terug opfrissen, kleine babbel, knuffel en zoen en terug op de baan met een glimlach.
Echte aanrader!

Voormalig lid 48376

Snuffelaar
5 dec 2024
6
2
Echte leeftijd zou ik niet kunnen zeggen, maar ze ziet er goed uit, jonge uitstraling. Zou ze in haar midden 20 schatten, alsinds niet in de 30. Mooi gezicht, heeft iets weg van sexy en onschuldig tegelijk.

Nzc was 50 extra.

Deze vrouw is zo leuk en zeker voor herhaling vatbaar. Had ik deze threat niet gevonden had ik haar voor mezelf gehouden.

Laatst bewerkt:

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
66
Haar oude account heeft ze gelijk verwijderd.
Ze bevestigde wel dat zij dat was.
Ze werkt nu even niet omdat ze ongesteld is.

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
66
Nou gisteren afspraak gemaakt voor vandaag.
adres geeft ze pas op de dag dat je wil komen dus ik stuurde haar vandaag een berichtje wat het adres dan is.
Kreeg ik antwoord ik geef het later ben nu buiten.
Dus ik vraag wanneer ben je thuis dan want moet nog best een stuk rijden.
4 stuurde ze terug.
Ik zei ja maar we hadden om 15:00 afspraak staan.
Ja ben laat terug zoek maar een andere meid.
Ik verbaasd bedoelfe je 4 uur in de nacht pas thuis?
Zei ze ik werk vandaag niet heb vrij genomen zoek maar een ander.
Waarop ik antwoorde ja maar we hadden een afspraak staan en heb vrij genomen hiervoor.
Antwoorde ze ja sorrie zoek een andere meid op.
Dus echt weer super onbetrouwbaar wat haat ik dit gezeik zeg.

bareanaal

Toogplakker
14 jan 2024
154
66
Vandaag 2e poging om af te spreken gelukt.
Eenmaal op haar kleine zeer warme kamertje haar betaald voor een uur.
Ze is denk ik idd een jaar of 37 en slank maar niet skinny ze zei zelf dat ze 51 kilo weegt.
Maar xe is wel bezig om aan te komen ze wil 75 kilo wegen.
Hoop het niet want vind ze perfect zo.
Eenmaal uitgekleed begon ze lekker te zoenen en gleed af naar beneden om vervolgens lekker te pijpen en alles goed te likken.
Het duurde niet zo lang want ze wilde mn harde paal in haar voelen dus ze ging erop zitten maar damm wat was ze strak.
Ze moest echt haar gewicht erop zetten om eroverheen te zakken.
Heerlijk geil gevoel.
Na een tijdje dat ze me bereden had verder gegaan in doggy maar je kan haar echt hard en diep neuken.
Door de kamagra duurde het lekker lang maar toen eenmaal alle zaad erin zat ging ze even douchen en toen een komplete lichaamsmassage gehad.
Toen kreeg ik een pets op mijn kont dus draaide ik me om en ze maakte weer grapjes wat ze hele tijd al deed en begon zichzelf en mij op te geilen door met haar kutje over mijn piemel te glijden en weer even gepijpt waarna ze weer op me ging zitten en daarna zei ik kom nu ik.
ze wilde op haar rug gaan liggen maar ik pakte haar been en legde die in mn nek en zij op haar zij gelegd echt heerlijk standje is dat.
Dan krijg je elke mm tot aan je ballen erin.
Ze genoot er blijkbaar heel erg van ze werd kletsnat en begon het moeilijk te krijgen ze klampte zich vast en begon in het russisch van alles te brabbelen en ik stootte flinke tijd door tot we alle 2 flink moe waren en flinke ontlading hadden.
Lang geleden dat ik iemand zo heb kunnen neuken.
Ik heb ook wel het iedee dat ze nymphomane is of in iedergeval 50% 😄

Terug
Naar boven