Annie/Jamie - Den Haag

Afk01

Snuffelaar
2 jul 2021
10
1
Ik krijg haar niet te pakken. Tot op heden reageert ze nergens op.

jongeman1984

Snuffelaar
2 jun 2015
17
2
Afgelopen donderdag had ik een afspraak staan om langs te komen. Een uur voordat ik zou komen haar geappt of alles nog door gaat, en toen vroeg ze me of ik een half uur later kon komen. Nou dat was pas het begin. Ik kwam op tijd aan in de straat maar toen was ze niet meer bereikbaar. Na 10 minuten een appje dat ze er bijna was "ik maak het helemaal goed schatje". Nog later "ik ben er over 10 minuten schatje wacht aub". Ik had er toen wel genoeg van en ben weer terug naar huis gereden. Toen ik thuis kwam en weer op mijn telefoon keek was ze kennelijk 50 minuten na de afgesproken tijd pas thuis. Ze had me geprobeerd te bellen en had inmiddels ook al het huisnr doorgegeven. En ze smeekte me bijna om terug te komen, maar daar had ik geen zin meer in.

Denk dus wel dat ze "echt" is, maar naar mijn ervaring dus erg onbetrouwbaar met het maken van een afspraak.

jan.fotograaf.87

Toogplakker
20 jun 2015
40
13
Vanavond contact opgenomen via WhatsApp. Snel antwoord, niet gevraagd naar onze hobby. En is het al snel kom lekker langs en zien we wel. Als ik vervolgens naar een prijs vraag, krijg ik geen duidelijk antwoord.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Als je niet van te ver weg moet komen zou ik € 100 in je portomonee doen en het daarmee proberen voor half uur date. Kijken of zij hapt en zo niet ben je snel weer thuis :lol: :lol:

sigar

Toogplakker
25 jan 2018
145
31
Verleden week geprobeerd via WA, maar ze heeft nog niet terug gereageerd.

Terug
Naar boven