Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De eerste keer liep op een fiasco uit. Afgesproken op een tijdstip, en eenmaal op de locatie deed ze niet meer op. Ik was overigens wel op tijd, maar ik had onderweg niet gezien dat ze mij 2 berichtjes had gestuurd. Het was al redelijk laat op de avond en doordat ik die berichten niet beantwoord had, dacht ze wellicht dat ik niet meer kwam opdagen? Enfin, gesloten deur dus.
Tweede keer had ik ze wel te pakken. Ze is niet echt mijn type, maar om ergens snel en goedkoop je dump kwijt te kunnen is het een interessant adresje. Maar verwacht er niet te veel van...
Een recensie schrijf ik niet meer, blijkbaar begrijp ik de regels niet goed, maar over deze dame kan ik zeggen dat ze terug de straat doet!
Heb haar vorige week twee keren gespot aan het De Coninckplein en de Van Maerlantstraat, de laatste keer verloor ik haar niet uit het oog en hadden we een cardate aan het belastinggebouw.
Enkel pijpen voor 40 euro, neuken in de auto vind ik niet meer zo comfortabel.