Anneke - Antwerpen

Justask

Snuffelaar
12 apr 2017
24
1
Als de nood hoog is en ik geen alternatieven heb durf ik er wel eens langs te gaan. Betaal nooit meer dan 50 euro.

Kris348

Snuffelaar
5 jun 2016
11
7
Na jullie berichten te bekijken dacht ik mmm, ik ga die gsm nr toch eens testen. En bingo, ze nam direct op en 15 miniten later lag ik al in haar zetel. Ja ze heeft nog steeds geen bed. Ondanks dat ze erg vermagert is tov de foto op pagina 3, zag ze er supee lekker uit. Een echt knap junkie sletje. Ze zei direct 120€ voor een half uurtje zonder. Ik was net uitgekleed en wou vragen om te wassen omdat ik niet zo fris was vanonder maar ze was al stevig aan het pijpen. Ik liet ze in men ogen kijken (heel mooi trouwens) terwijl ze moest zeggen dat ik in haar kutje moest klaarkomen. Toen alles gedeponeerd was trok ze gewoon haar jean aan zonder onderbroek, zelfs geen doekje of niks. Kinky moet ik zeggen... ze bevestigde dat ze idd een hele dag met een zaadkut ging rondwandelen. Zij is het perfect bare junkiesletje als je daar op kickt. Ze adverteert niet meer omdat er in haar buurt klanten genoeg zijn er geen bandwerk meer doet. Hierbij mijn verslagje, enjoy!

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Als ik de recensies lees dan zie ik nogal flinke prijsverschillen variërend va 50 tot 120 voor half uurtje?

4fun

Kris348

Snuffelaar
5 jun 2016
11
7
4fun zei:
Als ik de recensies lees dan zie ik nogal flinke prijsverschillen variërend va 50 tot 120 voor half uurtje?

4fun

Ja maar de posts zijn over een periode van enkele jaren he. Trouwens het had goedkoper gekunnen maar daar had ik geen tijd voor.

Justask

Snuffelaar
12 apr 2017
24
1
Ik sms gewoon naar haar voor een vluggertje voor 50 euro. Komt zelfs geen discussie aan te pas. Meer als een vluggertje is het niet waard voor mij.

Kris348

Snuffelaar
5 jun 2016
11
7
Justask zei:
Ik sms gewoon naar haar voor een vluggertje voor 50 euro. Komt zelfs geen discussie aan te pas. Meer als een vluggertje is het niet waard voor mij.

Speciaal karakter maar ik vind dat ze echt een Russische hoergehalten heeft. Als het geen junkie was, dan had het een fotomodel geweest.
Wat doet ze zo nog allemaal van kinky dingen?

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Waar je bij een junkie zeker moet op letten is of ze snuift op spuit.

Van junks die spuiten hou je beter uw pollen af, ze spuiten alles en nog wat met alles en nog wat en hebben zo een zeer groot HIV risico :?

Persoonlijk laat ik echte junks steeds links liggen :|

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
2 weken geleden haar nog es volgespoten voor 60€.
Meer geef ik haar niet omdat ikzelf enkel vluggertjes doe bij haar. Mr ieder zn mening.....ik vind dat ze een zalig kutje heeft.

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
ze pakte net op. ga naar haar voor bare voor 50 euro. geef straks meer info over de date. is 1ste keer voor mij bij haar

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Petergust zei:
Waar je bij een junkie zeker moet op letten is of ze snuift op spuit.

Van junks die spuiten hou je beter uw pollen af, ze spuiten alles en nog wat met alles en nog wat en hebben zo een zeer groot HIV risico :?

Persoonlijk laat ik echte junks steeds links liggen :|

Ook mijn gedacht. Dat risico is me te groot.

Pieter1975

Ervaringsdeskundige
27 aug 2017
623
247
Iemand toevallig in pb contactgegevens van Anneke voor mij?
Zou daar ook graag eens heen gaan.

Peter1975

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Opnieuw met Anneke afgesproken, haar nummer werkt nog steeds.
Als ze je nummer kent is afspreken makkelijk.

Ze wist me te vertellen dat ze wat afstand neemt van seuten en sukkelaars die over haar gelezen hebben op het internet.
Die kunnen volgens haar enkel zeuren en zeveren.

Maar voor vaste klanten is ze er steeds.
Zoals ik gewoon ben, een snelle neuk en geen gezever! TOP!

A

Anonymous

Guest
Het heeft even geduurd maar ik heb ze te pakken gekregen. (en dus ook letterlijk ;) ) ze ontvangt dus nog steeds!

Terug
Naar boven