Anneke - Antwerpen

ZIZI

Ervaringsdeskundige
3 mei 2015
256
51
"zomerliefje" ik heb te doen met jou, als ik hier je recensies lees loop je bij elke meid een SOA op... ik heb eerder de indruk dat je een SOA bent in computertermen noemen ze zoiets een HOAX

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Heb ruim 5 jaar geleden met haar eens een cardate gehad en ze heeft echt een geweldig mooi en slank groot figuur, maar ze is 100% een junkie en steeds erg verward en achterdochtig.

Heeft ook een klein lelijk Afrikaans zwart vriendje die altijd in de buurt is, maar (voor alle duidelijkheid) niet agressief.

Eerlijk gezegd snap ik niet dat er hier, en volledig los van haar, prijzen worden betaald van 100 € en meer!!!???

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Met dit grietje is toch niks mis?

Ziet er goed uit, Qua uiterlijk ver boven de standaard die ik hier dikwijls besproken zie worden. ;)

Waarschijnlijk weet ze wel waar ze mee bezig is. En nee voor een GFE moet je daar niet zijn!

Natuurlijk de shit in haar annonce. :p

pijpen met of zonder condoom, tong zoenen, deepthroath, squirting, dildo play, girlfriend experience, je mag mij lekker beffen en meerdere keren stevig neuken en klaar komen, ik doe ook dinner dates en overnachten.

Maar voor een half uur zit je aan €75, wat toch ook geen fortuin is?

En of ze het doet 'voor'? Zwanst na i eee. Er zijn er wel meer.

Inderdaad op de bank, maar wanneer ze in haar flikkertje daar staat (al véél slechter gezien!) is dat toch niks mis?
Pijpen inderdaad pfff.... maar je mag haar wel neuken tot het einde.
Voor €75... toch zo slecht niet?

Zoek je een GFE blijf er dan weg!

Nooit lelijke negerkes gezien trouwens, gelukkig zijn alle 'klanten' zo knap hé! :D

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
DriverT zei:
Met dit grietje is toch niks mis?

Ziet er goed uit, Qua uiterlijk ver boven de standaard die ik hier dikwijls besproken zie worden. ;)

Waarschijnlijk weet ze wel waar ze mee bezig is. En nee voor een GFE moet je daar niet zijn!

Natuurlijk de shit in haar annonce. :p

pijpen met of zonder condoom, tong zoenen, deepthroath, squirting, dildo play, girlfriend experience, je mag mij lekker beffen en meerdere keren stevig neuken en klaar komen, ik doe ook dinner dates en overnachten.

Maar voor een half uur zit je aan €75, wat toch ook geen fortuin is?

En of ze het doet 'voor'? Zwanst na i eee. Er zijn er wel meer.

Inderdaad op de bank, maar wanneer ze in haar flikkertje daar staat (al véél slechter gezien!) is dat toch niks mis?
Pijpen inderdaad pfff.... maar je mag haar wel neuken tot het einde.
Voor €75... toch zo slecht niet?

Zoek je een GFE blijf er dan weg!

Nooit lelijke negerkes gezien trouwens, gelukkig zijn alle 'klanten' zo knap hé! :D

Idd voor 75 euro een half uur bare is idd niet teveel
ik betaalde nog 120 euro hiervoor in 2016 en dat vond ik te duur maar voor 75 euro all in wil wel eens terug gaan

rossigp

Toogplakker
10 apr 2015
64
3
Heeft ze siliconen borsten? Zou het wel eens zien zitten om al mijn zaad tussen de spleet van haar tanden te schieten :lol:

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
rossigp zei:
Heeft ze siliconen borsten? Zou het wel eens zien zitten om al mijn zaad tussen de spleet van haar tanden te schieten :lol:

Destijds had ze geen siliconen borsten, maar als ik haar foto's nu bekijk vrees/denk ik van wel...

Ze had/heeft eigenlijk echt wel een modellenfiguur hoor!!

ddnk

Ervaringsdeskundige
4 mei 2015
740
230
rossigp zei:

Ja het zijn siliconen borsten

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb haar toch al een paar keer volgespoten. Toffe meid, zonder veel tamtam moet ik zeggen.

teddy2103

Toogplakker
19 jul 2016
171
44
Inderdaad .

Ben er ook geweest volpompen en klaar
Wil alleen maar centen zo snel mogelijk
Gepast geld meepakken heeft zo gezegd nooit wisselgeld
Voor 75 € oké nzc en pzc
Zetel is wel een nadelig dan maar langs achter he

Liberal Guy

Toogplakker
26 dec 2016
28
0
Het feit dat ze enkel de centen wilt is te verklaren door dat ze aan de drugs zit...

Dit soort van meisjes kies je niet om er een lange fijne en passionele tijd mee te beleven, wel om kort gepijpt te worden en om te neuken.

50 euro is dan ook het absolute maximum dat ik zou betalen.

Heb er een cardate mee gehad en dat was oké, vooral dus omdat het betaalbaar was en omdat ze wel een geil slank lichaam heeft.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Ja gaat om haar vol te pompen toch? Praten kan je op café of bij je moeder!
Mijn zorg niet of ze aan de 'drugs' zit! Bier en wijn zijn ook 'drugs' hé....
Qua uiterlijk is ze zeker bij de betere en €75 is nu ook weer niet zoveel geld hé?

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Vroeg me ff 150€ overlaatst. Toen ik haar zei dat ik vr 75€ haar al had volgespoten zei ze dat ze nimmer onder de 100€ ging. Ze zal goe haar kost verdienen zeker......mr in vind haar geen 100 waard.

nzctom

Toogplakker
17 mei 2015
39
3
150 euro voor een half uurtje, persoonlijk vind ik het veel geld voor wat het geweest is...maar ik vind silicoontjes gewoon bangelijk om mee te spelen ;-)

A

Anonymous

Guest
Haar heb ik ook een paar keer volgespoten .. ophalen ergens in centrum dan onder brug van de ring alles zonder condoom

Terug
Naar boven