Anne - Vught

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien is leren lezen ipv beledigingen te uiten....

Gratis sex donderdag en vrijdag ochtend

Hey boy.s

Aangezien vorige week zon succes week was met mijn actie doe ik het voor donderdag en vrijdag ochtend nogmaals maar vol is vol !!!

20min date 100€
60 min date 150€

Met of zonder condoom mogelijk vol is vol 😜

A

Anonymous

Guest
Verwarrende advertentie. Er wordt eerst de indruk gewekt dat het gratis is. Daarna staat er "20min date € 100, 60 min date € 150 " :shock:

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Klopt, beetje verwarrend. Ze is dik, maar wel een knap gezichtje vind ik zelf. Ik heb contact met haar. Het is een lieve meid, in ieder geval komt ze zo over. Misschien dat ik er binnenkort heen ga....

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Adverteert langer, is al op dit forum besproken, en geen onbekende.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
weet niet waar.. Kan ook op het vorige geweest zijn van Pee wee. Deze dame laat je ook soms voor niets komen. En dat ze was besproken was meer dan een jaar geleden volgens mij..

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Deze dame is inderdaad een oude bekende.

Heeft vroeger ook in Rotterdam ontvangen.
Ik ben wel eens bij haar geweest toen, probleemloos 3 gaten bare en spuiten waar je maar wilde....

Ook wel eens voor niks naar haar toe gereden, was onbereikbaar toen ik in de straat gearriveerd was.

Weet geen naam meer die ze toen gebruikte maar weet nog wel dat meerdere mannen verslag deden van haar onbetrouwbaarheid qua afspraken maken met haar.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Deze dame heeft ook in Utrecht ontvangen en idd heel onbetrouwbaar. Twee keer afgesproken ,twee keer voor jan lul geweest

Terug
Naar boven