Anna - Vlaardingen ( vh Stel Hoek van Holland )

A

Anonymous

Guest
Als je iets over de prijs vraagt (die overigens niet in de advertentie wordt vermeld, dus die weet je vantevoren niet), dan wordt je verrot gescholden en krijg je een heel zeikverhaal over fakers en afzeggers. Ze staan al meer dan een maand online en hebben nog niet een keer een date gehad...zeggen ze.
Degene die de mail beantwoord is totaal gefrustreerd. Lekker overslaan dus.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
ja maar de foto's die ze sturen ook met gezicht is van het meisje zeker niet onaardig.... Maar wie weet is er iemand geweest. ;)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, er staat idd duidelijk niet klaar komen in poes.
Dus 250 euro is dan wel een hoop geld.
Okee, 4 uur binnen (hoop je dan) maar wat heb je eraan als je toch niet intern mag klaarkomen?
Lijkt me meer een gevalletje snel geld cashen voor weinig doen.
En dat schelden door telefoon als je naar prijs vraagt beloofd ook al weinig goeds.
Dame kan er nog zo leuk uit zien, als er weinig kan, men onbeleefd is en ook nog eens duur dan wist ik het wel: weg blijven.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
schijnen weer te ontvangen, of nog steeds.

Bijlagen

• 2.jpg
    2.jpg
    101,9 KB · Weergaven: 564

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Heren,

Deze dame neuk ik al een tijdje zonder condoom. Heeft liever geen sperma van een `vreemde`maar is verder prima te doen.
Tijdens de daad vingert ze zichzelf klaar. Je voelt het samentrekken van haar vagina heel goed.
Toen ze nog in HvH zat nooit last gehad van vervelend gedrag oid. Ook nooit contact met het vriendje gehad. Nu in Vlaardingen als Geheime vrouw. De eerste tijd in de kelderbox maar nu gewoon in een slaapkamer.
Prijs is 120 euro voor een 30 a 45 minuten en ze houdt van stevig doorpompen in doggy!! Is geen probleem als dat wat langer doorgaat.
Hoe druk ze het heeft weet ik niet maar na contact kan ik altijd snel terecht.

Doe je ding ermee!

Groet,
Umma G

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
ummagumma zei:
Heren,

Deze dame neuk ik al een tijdje zonder condoom. Heeft liever geen sperma van een `vreemde`maar is verder prima te doen.
Tijdens de daad vingert ze zichzelf klaar. Je voelt het samentrekken van haar vagina heel goed.
Toen ze nog in HvH zat nooit last gehad van vervelend gedrag oid. Ook nooit contact met het vriendje gehad. Nu in Vlaardingen als Geheime vrouw. De eerste tijd in de kelderbox maar nu gewoon in een slaapkamer.
Prijs is 120 euro voor een 30 a 45 minuten en ze houdt van stevig doorpompen in doggy!! Is geen probleem als dat wat langer doorgaat.
Hoe druk ze het heeft weet ik niet maar na contact kan ik altijd snel terecht.

Doe je ding ermee!

Groet,
Umma G

Al een tijdje???? en je komt er nu pas mee.... :roll: :cool:

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
Tsja, als ik alles vertel dan.......... ben ik mijn leuke adresjes kwijt.
Ik deel regelmatig maar niet alles.

Gr Umma.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Wat ik altijd zo bijzonder vind van die meiden waar specifiek bij staat alles veilig en mc en ook vaak geen uitzondering dat deze toch vaak zc te nemen zijn. Waaronder blijkbaar ook deze, Anna noemt ze zich geloof ik.
In de loop der jaren ben ik er al genoeg tegen gekomen en sommige worden hier ook genoemd.

Maar Anna heeft een ingewikkelde en relatief dure prijslijst.

Voor een aftrek/pijpdate vraag ik 60 euro. (In lingerie)
Voor een aftrek/pijpdate met vingeren vraag ik 70 euro.
Voor een aftrek/pijpdate met vingeren en beffen vraag ik 80 euro.
Voor een seksdate vraag ik 100 euro. (Aftrekken, pijpen, vingeren, beffen en seks)
Voor een vluggertje vraag ik 75 euro. (Seksdate van 15 min)

Het pijpen en seks zal ten alle tijden met condoom zijn ivm de risico op soa's. Dit is niet bespreekbaar.

De date duurt ongeveer een halfuur a drie kwartier en vind plaats in mijn logeerkamer thuis waar ik twee matrassen heb liggen, ik spreek niet in me eigen slaapkamer af, dat vind ik nogal weird.

Ik ontvang in Vlaardingen West overigens.

Voor nzc zal er vast nog wat bijkomen en zoenen doet ze ook al niet volgens haar adje.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ik van de week eens een afspraak proberen te maken. Ga voordat ik het geld overhandig wel duidelijk maken dat ik geen plastic om m'n l*l wil......

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Eerst maar eens kijken of ie haar zc neuken mag.
De keren dat ik haar sprak of appte was het steeds dat ik zelf een condoom moest meenemen als we gingen daten.
Zc was een no go ondanks dat ze in het begin als stel wel zc mogelijk tegen een hoge prijs. En tsja daar pas ik voor. ;)

sletje86

Toogplakker
27 mei 2015
64
6
Ik had haar gemaild maar helaas is het niet meer ZC mogelijk, ook niet tegen extra.
Ze doet enkel en puur wat ze in een automatisch bericht terug stuurt en wilt er (bij mij) niet van afwijken helaas....

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Dan ga ik daar ook geen tijd en moeite meer insteken. Genoeg meiden die ik wel bare kan nemen...

Terug
Naar boven