Anna - Den Haag

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Let wel op, dit kan best de dubbele advertentie zijn van MAYA, new in holland
ze heeft de gewoonte om meerdere advertentie te plaatsen, je weet dus nooit wie de deur open doet,
Momenteel staan er een paar van haar online voor ontvangst in Den Haag

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
underkoffer zei:
ze heeft de gewoonte om meerdere advertentie te plaatsen, je weet dus nooit wie de deur open doet,

Nee Maya is een totale andere dame (uitvoerig besproken in dit draadje https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=100&p=27557#p27557)

Check even de foto's van beide dames: Maya is slank en Anna heeft vlees op haar botten :lol: . Dus wie heeft ervaring met Anna?

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Weert Gilders zei:
underkoffer zei:

Nee Maya is een totale andere dame (uitvoerig besproken in dit draadje https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=100&p=27557#p27557)

Check even de foto's van beide dames: Maya is slank en Anna heeft vlees op haar botten :lol: . Dus wie heeft ervaring met Anna?

Weert,
Tuurlijk is dat een foto van iemand anders, zelfs een blinde ziet dat,
Ik zeg enkel (en dat kan je lezen in haar draadje), dat Maya vele advertentie's heeft, met andere namen en foto's van anders, en als je dan
bij haar komt, doet Maya de deur open.
Maar misschien is er echt een Anna.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Ben wel eens bij deze dame geweest. Gaat niet om Maya maar om een ander meid die telkens op dezelfde locatie ontvangt. Ze is kleiner en dikker. Kan helaas mijn recensie niet meer vinden. Heb haar volgespoten terwijl dat eigenlijk niet mocht. Ik laat het bij die ene keer.

Terug
Naar boven