Anna - Amsterdam ( Gangbang )

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Flash en GBMedia is andere organisator, is op een ander forum al is " onderzocht "

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Zie nog geen advertentie voor zaterdag de 25e maar wacht graag de ervaringen van donderdag in Hulst af.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik ben benieuwd of er iemand de laatste tijd bij een gangbang van Flash geweest?
In hun advertenties staat altijd bij (bare mogelijk),
Is dan bare mogelijk tegen meer prijs?
Of moet je een verklaring laten zien dat je clean bent?
Want ergens heb ik weleens zin om te gaan, want zo nu en dan zit er wel een mooie dame bij.

P.S: heb deze vraag ook gesteld bij Gelderland (Flash)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Robbie zei:
Ik vroeg ook naar bare sex en dit is mogelijk zonder meerprijs dus 120€ voor 2 dames.

De ruimte waar het plaatsvindt is niet zo heel groot maar het aantal deelnemers is ook beperkt dus dat is geen probleem. Wel voor geëist dat een mobiel nummer wordt opgegeven als je wilt deelnemen.

Vind de prijs wel redelijk als ik eerlijk ben voor deze bare gb. Denk er over om mij maar op te geven want die Anna vind ik wel een lekkertje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.876
Ik denk er ook over om te gaan want die Anna ziet er inderdaad lekker uit en 2 meiden bij elkaar is nog geiler. Hopelijk kan er na de gangbang in Hulst iets worden geschreven over hun dienstverlening in positieve zin zodat ik niet hoef te twijfelen.

Terug
Naar boven