Anita - Rotterdam

plonka2000

Toogplakker
19 nov 2020
44
26
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/7935356-anita1676508020515.png
1676508107202.png1676508128931.png

Nou, ik besloot een gok te wagen met deze vrouw Anita, ze ziet eruit als een vriendelijk type en ik dacht dat we een leuke ontspannende tijd konden hebben zonder spelletjes, ik had het mis. Ik kan het niet aanbevelen, als je meer wilt weten, lees dan verder.

Pas op deze vrouw spreekt geen Engels of Nederlands. Ze heeft een "vriend" die alles voor haar regelt en voor haar spreekt. De dame zegt niets, maar dat wist ik pas toen ik op de locatie aankwam.

Ik regelde een date met deze dame en bevestigde meerdere keren alles, alles was in orde en in orde. We regelden € 150 voor 1 uur en 2x klaarkomen, geen condoom. Naar locatie gereisd, en op dat moment vroegen ze om een face-call, wat vervelend is omdat ik al op straat ben. Hoe dan ook, dat was prima, ik kreeg het appartementnummer.

Nodigde me uit in het appartement, en terwijl ze in het appartement staat, vertelt haar "vriendin" me dat ze zich ziek voelt en dat ik moet vertrekken. Ik vroeg haar "echt, kon je me dit niet eerder vertellen?" en ik ging meteen weg, want deze heksen spelen spelletjes. Ook omdat het appartement naar sigaretten rook en er iets ranzigs in de lucht hing, wilde ik niet blijven.

Verspilling van tijd en geld, en ik reisde daar eerst met bevestiging.

De dame zei geen woord, en zodra ik wegging, controleerde ik de lijst en deze stond al bovenaan de kinky lijsten. Deze vrouwen spelen spelletjes.

Nog een opmerking, wanneer je een "vriend" tegenkomt, is het altijd een probleem in mijn ervaring, je praat niet met de dame zelf, en deze "vriend" houdt van vechten. Ze importeren deze meisjes die geen Nederlands of Engels spreken, en creëren meer problemen dan ze denken op te lossen.

Deze "vriend" leek oorspronkelijk een beetje op de dame Safiro uit dit draadje, ik kwam haar tegen toen ik Elena probeerde te ontmoeten in het verleden, maar ik weet het niet precies, ze kwam behoorlijk aan en zag er zelf niet goed uit. Ik denk echter dat zij het was

Ik kan het niet aanbevelen, blijf ver weg van deze.

Laatst bewerkt door een moderator:

plonka2000

Toogplakker
19 nov 2020
44
26
Ik zou zeggen dat ik de ervaring beschrijf die ik met haar en haar "vriend" had, ook al hadden we geen seks. Ik wil dat anderen weten waar je aan begint.
Dit was absoluut een slechte "ervaring" en ik zou graag willen horen of iemand daadwerkelijk is binnengekomen, want dit was hoe dan ook zonde van mijn tijd en geld.

Terug
Naar boven