Anita - Rotterdam

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/519950-anita-in--neuw/default.aspx?tab=profile
Bij de buren is er sprake van een andere dame dan de foto's. http://forum.kinky.nl/showthread.php?p=257209#post257209
Ziet er wl lekker uit, iemand onder ons die al geweest is ??

Code:
Hi ik ben Anita new in dit vak ik ontvang thuis in mijn eigen apartement of ik kan naar je toe komen alleen binne ROTTERDAM. ik doe pijpen zonder dat is inclusief en neuken met. je kan me ook appe is mogelijk. groetjes Anita

Mogelijkheden
andere extremiteiten
beffen
erotische massage
groepsex
intiem met condoom
klaarkomen op gezicht
klaarkomen op lichaam
pijpen met condoom
pijpen zonder condoom
plassex (gevend)
prostaat massage (gevend)
rimmen (gevend)
rimmen (nemend)
rollenspel
russisch
SM dominant
SM onderdanig
SM soft
spanken (op kont slaan)
squirting
striptease
trio m/v
vingeren
Extra info:
anaal is 40 euro extra en neuken zonder is ook 40 extra

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
dat zou best eens kunnen ja, ik herkende haar wel vooral de onderste foto, zeker de tekst ook maar had de link naar Emi niet meteen gelegd.
maar nu je die noemt lijkt het mij ook dat je bij haar terecht zal komen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Zou wel erg lekker zijn als ze de meid van de foto's wel is, ik vind het wel een doppie -;)

A

Anonymous

Guest
Fotos zijn nep. Op de muur zit een amerikaans stopcontact en aan de resolutie te zien komen deze van internet

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
resolutie zou door mijn upload kunnen komen, ik neem meestal lage kwaliteit naar postimage.org

maar ik wacht even af....

A

Anonymous

Guest
Dat stopcontact is voor mij al een trigger.
Hoezo kies je een lage resolutie als hoog ook kan? Hoe meer details hoe beter toch ;)

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
PeeweeHerman zei:
Dat stopcontact is voor mij al een trigger.
Hoezo kies je een lage resolutie als hoog ook kan? Hoe meer details hoe beter toch ;)

Die heb ik wel, maar niet als ik op mijn Iphone zitte te kloten

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Jawel hoor, eerst zie je de advertentie en dan op de tweede foto eronder het Amerikaanse stopcontact.
Nog steeds goed te zien.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Die zelfde text" neuken zonder is ook 40 euro " komt heel vaak voor in de EMI advertenties.
Ik denk het er mijne van. Maar als het tegendeel blijkt. Ziet het er alvast lekker uit.

Terug
Naar boven