Anisa - Rotterdam

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Heb haar vorige week gebeld. Tijdens het gesprek was er een mannelijke fluisterstem te horen, die zij exact napraatte. Kreeg daar zo'n naar gevoel bij dat ik heb gezegd dat ik er nog over na zou denken.

MrUniverse

Toogplakker
16 jun 2015
71
4
Ik lees mijn eerdere bericht terug en besef dat het niet duidelijk kan overkomen:
Ik stel een vraag, waarna een man het antwoord fluistert, die zij vervolgens herhaalt. Man beseft waarschijnlijk niet dat ik hem kon horen. Niet eerder meegemaakt, best bizarre toch?

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Toen de advertentie werd aangemaakt op do 15 feb 2018 behoorde nzc niet bij de mogelijkheden (zie printscreen hieronder) en werd ermee geadverteerd voor Groningen. De advertentie kreeg vervolgens dagenlang geen update en heb ik daarna niet meer gevolgd. Zie dat de (nmc) tarieven nu zijn verlaagd en enkele foto's zijn weggehaald die ik hieronder erbij zal zetten.

-

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Ben er vandaag geweest. Ik kan je nu al vertellen dat alle foto's nep zijn. Eerst probeerde Mariana me om de tuin te leiden, maar daar trapte ik niet in. Toen kwam er een andere dame die overduidelijk niet de dame van de foto was. Ik kan haar ook niet op kinky terugvinden.
Ik had erge zin nadat faker Sarah uit Amsterdam me veel tijd gekost had. Dus ik vroeg haar hoeveel een half uurtje zonder kostte. Daar wilde madam €100 voor hebben.
Aan m'n schaterlachen had ze al door dat dat niet ging gebeuren. Prijs ging al gauw omlaag naar €80, maar ook dat vond ik te veel voor iemand die me op zit te lichten met nep foto's. Uiteindelijk €60 betaald voor een half uurtje zonder.
Na het betalen en uitkleden kwam ze me natuurlijk vertellen dat ik niet in d'r moest klaarkomen, maar sorry vertel me dat voordat je m'n geld krijgt. Ik heb 'r uiteraard helemaal volgespoten, waar ze wel van schrok, maar niet echt een probleem van maakte.

Het is tijd voor een nieuwe site à la kinky. De huidige site zit vol met Oostblok nepperds die hier alleen maar zitten om je op te lichten

Terug
Naar boven