Angell ( vh Samira ) - Amsterdam

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Haha idd...had haar geappt en ze zei dat zc voor een meerprijs is, dat is dus die 180 ipv 150 mc. Vind het net iets te duur om uit te proberen en ze is niet helemaal mijn type, maar aangezien het qua bare niet overhoudt in A'dam en omstreken ga ik misschien nog overstag...

A

Anonymous

Guest
Ik heb met haar kennisgemaakt en sympathieke meid en goedlachs maar ik had mij er wel iets meer bij voorgesteld qua beauty. De foto's geven naar mijn idee een vertekend beeld van haar en haar tarief is volledig van de pot gerukt. Half uur 135 voor nzc.

Dus heb er voor bedankt...en ben weggegaan

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Anythinggoes zei:
Nu andere foto.
Is de printscreen die bovenaan dit topic staat eigenlijk wel van de advertentie bij die link?
Daarnaast lijkt het mij eerder een oude printscreen van voor de veranderingen op Kinky, alweer ruim een half jaar geleden, toen nzc nog gewoon "intiem zonder condoom" heette en niet zoals nu "bare seks".

Even printscreen van de huidige advertentie.
Eenvoudige link: http://www.kinky.nl/advertentie_?id=536582
> advertentie is aangemaakt op of rond donderdag 5 maart 2015
(voor het dateren van advertentienummers zie deze post op Hookers).

advnr536582(2017-05-03)=Schermafdruk van 2017-05-04.png
En dan valt naast de andere foto's op dat:
- er nu een ander telefoonnummer staat
- tarieven zijn verlaagd naar 80 / 130
- dame ineens 2 jaar ouder is
Vandaar mijn vermoeden dat het een oude printscreen is die bovenaan dit topic staat.

Zoeken op het advertentienummer bij het zieltogende Kinky-forum (http://forum.kinky.nl/tags.php) leverde overigens niets op over deze al ruim twee jaar oude advertentie.

ROBINHOOD2017 zei:
Ik heb met haar kennisgemaakt en sympathieke meid en goedlachs maar ik had mij er wel iets meer bij voorgesteld qua beauty. De foto's geven naar mijn idee een vertekend beeld van haar en haar tarief is volledig van de pot gerukt. Half uur 135 voor nzc.
Benieuwd naar welk telefoonnummer je hebt gebeld.
.

A

Anonymous

Guest
EmenA zei:
Anythinggoes zei:
Nu andere foto.
Is de printscreen die bovenaan dit topic staat eigenlijk wel van de advertentie bij die link?
Daarnaast lijkt het mij eerder een oude printscreen van voor de veranderingen op Kinky, alweer ruim een half jaar geleden, toen nzc nog gewoon "intiem zonder condoom" heette en niet zoals nu "bare seks".

Even printscreen van de huidige advertentie.
Eenvoudige link: http://www.kinky.nl/advertentie_?id=536582
> advertentie is aangemaakt op of rond donderdag 5 maart 2015
(voor het dateren van advertentienummers zie deze post op Hookers).

advnr536582(2017-05-03)=Schermafdruk van 2017-05-04.png
En dan valt naast de andere foto's op dat:
- er nu een ander telefoonnummer staat
- tarieven zijn verlaagd naar 80 / 130
- dame ineens 2 jaar ouder is
Vandaar mijn vermoeden dat het een oude printscreen is die bovenaan dit topic staat.

Zoeken op het advertentienummer bij het zieltogende Kinky-forum (http://forum.kinky.nl/tags.php) leverde overigens niets op over deze al ruim twee jaar oude advertentie.

ROBINHOOD2017 zei:
Benieuwd naar welk telefoonnummer je hebt gebeld.

Naar het nummer in de advertentie. Ik ga niet alles uitpluizen, geen zin in en ook geen tijd voor. Voor mij moet het duidelijk zijn om wie het gaat, hoe ze er uit ziet, wat ze doet en wat ze vraagt. Als het allemaal niet klopt(of dat er een pooier in het spel is) loop ik weg. That's it.

En tot nu toe is het gehele K en Sj gebeuren eigenlijk een soort circus gebleken van nepadvertenties, fakers, dwang, criminelen etc en ben ik maar zelden een echte beauty tegengekomen.
.

Terug
Naar boven