Angelina - Schippersstraat 10/4 (vh Vingerlingstraat 3/1)

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Vorige deze meid nog eens verheugd met een bezoekje, Voor de gewoonlijke 100e kun je haar nemen in haar liefdesgrotje geheel naakt !
Het was enkele dagen geleden dat ik mijn lading nog eens gelost had en met als gevolg toen ze zich wassen druipte de klodders uit grotje.
Ze zei zelf amai zoveel sperma, maar ik was gelukkig man omdat ik verlost was van mijn lading !
Ik zou ze toch eens als trio willen nemen en zijzelf heeft hiermee al ervaring ! Zijn er eventuele kandidaten om haar te sandwichen ?

grtz
Makkie

A

Anonymous

Guest
Awel, Makkie ik zou haar graag eens een bezoekje brengen ...
Al een paar keer deze dame gezocht in het Schipperskwartier, maar kon haar niet vinden ....
Ik ken wel Sylvie van een paar ramen verder, ook eentje die je bare kan pakken en grote toeters !
Ik heb geen ervaring om een trio te doen met een dame, maar lijkt mij spannend, daar Angelina ook anaal kan genomen worden als ik mij niet vergis ?
Cheers :cool:

A

Anonymous

Guest
Haar eens goed te grazen nemen met een paar man lijkt me wel wat. Misschien dit paasweekend. pm.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
ik had dit op het oude forum nzcforum.nl al een paar keer voorgesteld maar niemand reageerde, dus ik vrees dat uw wens/verlangen niet zal gebeuren.
ikzelf heb nog altijd zin om haar met een paar man te verwennen

grtz

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Stoeiman zei:
Al een paar keer deze dame gezocht in het Schipperskwartier, maar kon haar niet vinden ....
Ze komt meestal aan tegen 10 h in de voormiddag. Als ze er is, maar niet achter het raam zit want bezig, kunt ge dit zien omdat op de ruit een ganse reclamefolder plakt met haar naam en de lijst met dingen die ze doet (zowat alles :roll: ). Ge kunt haar ook gemakkelijk herkennen aan haar kleine gestalte.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
SirDomino zei:
Haar eens goed te grazen nemen met een paar man lijkt me wel wat. Misschien dit paasweekend. pm.

misschien moet je eens bij haar horen of ze interesse heeft in een gangbang he.
Dan heb ik misschien wel interesse.

A

Anonymous

Guest
Hi,
Ik heb ook al pogingen ondernomen om haar met 2 of meer te bezoeken !
Deze week heb ik heel veel mogelijkheden : laat maar weten wanneer julle er kunnen zijn (liefst per mail) en dan zou het voor mij wel moeten lukken !
Groeten,
Eric

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Ik passeerde deze namiddag een paar keer langs haar lege raam, vooraleer ze poedelnaakt iets kwam oppikken van op haar stoel. De verhalen op het vorige forum dat ze soms in vol ornaat achter het raam verschijnt blijken dan toch te kloppen. :cool:

Toen ze even later, weliswaar (een beetje) gekleed op straat liep en ik haar aansprak, bleek dat ze een klant had voor een dik uur (ik vermoed dat ze op zoek was naar een vriendin voor trio of zo, want ze ging enkele vensters verder aankloppen bij een collega). Heb nog gevraagd of die klant een trio met 2 mannen zag zitten, want ik kon zo lang niet in de buurt blijven. Helaas, pech voor mij... Volgende keer meer geluk.

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Ik ga vandaag er eens langsgaan. Ik denk dat ik er ga zijn zo rond 15u30 ! Nog liefhebbers om haar met meerdere te verwennen ?
Grtz

soulcharger

Toogplakker
2 mei 2015
83
3
Hey allemaan ikwil haar ook graag is nemen met een paar man. Mss er een orgie van maken door nog een vriendin van haar erbij te nemen ook. Iemand interesse???

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Aangezien ik mij verplaatst op twee wielen zal het weersafhankelijk zijn, maar ik gok/hoop op vrijdag om haar te verheugen met een bezoekje rond 16u. Ik zal wel zien of er nog mensen rond haar raam vertoeven. Grtz

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
I visit Angelina since she arrived in the windows of Antwerpen about 5 years ago I visit about once every 6 weeks .I am addicted to her beautiful clitoris and her kleine tieten .She always has a smile on her face and has the right attitude .She sees me in the street often and never criticises me for visiting other girls .In fact she always asks who I visit she knows that I always nzc with the girls she thinks that a lot of the other girls in the windows also nzc .

Last time was a very special visit as usual I paid E 150 for 1 hour of fun.She was very happy to see me she told me she was very busy and had a lot of clients that day .I arrived at 17.45 she started first to 69 fantastic,wet ,wet ,wet,and most unusually she had a strong orgasm ,she immediately nzc in cowgirl her pussy still throbbing so I filled her with my swimmers very quick.I looked at my watch only 15 minutes had passed so we cuddled and she told me stories of her life.After a while she started to play with my penis then more pzc ,69 again with the taste of my sperm.Then cowgirl,doggie, and finished in misso .
More cuddles then we talk some more I was her last client so no rush while she cleaned herself and tidy and clean her room we left together at 19.10 .
This was my best visit to Angelina in a couple of years .
Bareboy

A

Anonymous

Guest
Door al jullie berichten te lezen mn stoute schoenen eens aangetrokken gisteren. Ik gaf haar 100€ en vroeg of nzc kon ervoor. Enja hoor no problem. Ze vroeg me wel 2 keer of ik wel ok was en niks opgelopen had ergens. ( volgens mn laatste tedt dus niet hahaha ) heb me flink laten gaan en lekker intern gedoneerd. Ze heeft echt een lekker poesje vind ik. Hier ga ik vaker komen en mss wel meedoen aan die gangbang als ik een PM krijg.

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Ik zou een andere dag gaan als ik jou was. Vandaag was ze niet in een al te beste stemming. Geklaag over geld en weinig klanten. Ze zei zelf ook gestresst te zijn i.v.m prive omstandigheden.

Pijpen was rechttoe rechtaan, ballen werden overgeslagen, geen sloppy blowjob. Van de weergaloze blowjob die ik de laatste x van haar kreeg was weinig tot niets over. Cowgirl was wel ok en missionaris was ook niet verkeerd. Maar ze leek er niet met haar gedachten bij te zijn. Heb er na 20 minuten maar een einde aan gebreid..uh..genaaid.

Steven

Toogplakker
5 mei 2015
57
3
Is er al initiatief om met een paar te gaan ? Ik wil graag meedoen dan

Graag Pm

Terug
Naar boven