Angelina - Schippersstraat 10/4 (vh Vingerlingstraat 3/1)

Casanovaxxxx

Snuffelaar
22 dec 2015
1
0
Afspreken lukt precies niet zo goed afgaande op de 150 vorige reacties.
Ik ga morgen (als ze dan werkt). Namiddag.
Wie wil mee?

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
vraagje : kan NZC nog steeds bij Angelina ? dacht ergens gelezen te hebben dat ze geen nzc meer deed ??

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
was vrijdag geen probleem hoor om haar te nemen zonder !!!

A

Anonymous

Guest
Hoikes, als ze vrijdag rond 10u werkt??? Ga ik nog is langs om ze wat op te vullen, nog wandelaars die mee willen?

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
10u is te vroeg voor mij. Ik kan er maar pas zijn rond 15u30 als het verkeer meezit !
Grtz

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Straks haar gaan vereren met een bezoekje. Wie nog ? Mss kunnen we een DP uitvoeren. Ik zal er zijn rond 15u15 a 15u30.
Laat maar iets weten.
Grtz

duvelke

Toogplakker
16 apr 2015
103
5
Vandaag een trio gedaan met Angelina en Vanessa.Vanessa stond in het raam naast Angelina;is een Bulgaarse zwart haar en heel mager.Ieder 100 euro gegeven .Heerlijke seks gehad gedurende 1uur.Beide afwisselend geneukt in hun kut en kont.Na een tijdje vanessa haar kont volgespoten.Ik vroeg Angelina om Vanessa haar kont uit te likken wat ze gewillig deed.Na een tweede ronde Angelina haar kut gevuld.Daarna samen op bed nog een sigaretje gerookt.Volgende week ga ik zeker terug om die twee hete wijven nog eens goed af te neuken. :lol:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Angelina is (voor de zoveelste keer) verkast. Ze zit nu achter het middelste raam van Vingerlingstraat 4. Ge kunt hoedanook zien dat ze er is, want haar beruchte papiertjes plakken dan op het raam.

Onlangs was ik er dus, maar bleek dat een vetbetalende klant haar net gereserveerd had voor 2 uren :(

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Gisteren ben ik bij haar geweest.

Had voor een uurtje genomen... en gewoon afgesproken voor een leuke tijd te hebben.
Ze heeft onmiddellijk condoom gepakt, en we hadden afgesproken om er 2 rondjes van te maken.
Ze liet zich gewillig neuken en beffen in alle posities, maar ik zag dat ze het beu was die dag.
Dus geen 2e ronde...

Volgende week zit ze terug op haar oude stek, daar ze dit raam probeerde om andere klanten aan te trekken.
heb niet aangedrongen iets te doen zonder...
Een tweede ronde is er niet van gekomen, maar hebben afgesproken dit volgende keer goed te maken.

Is voor de rest een leuke, vriendelijke en frisse meid. lekker poesje dat bij het beffen lekker nat werd.

Ga ik terug... ik denk het wel.
Als we mekaar wat beter kennen zal ze wel wat losser worden zeker ?

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Aangezien het verscheidene weken dat ik er geweest ben in de buurt (ligt niet meer op mijn route :cry: ) weet ik niet meer of ze er is of op welk adres ze aanwezig is, dus kan iemand mij vertellen of ze nog steeds op post is aub ? en indien ja welk adres ?

thx
grtz
Makkie

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
Is er iemand die weet of deze kleine doe-al duivel nog steeds op post is aub ? Zoals ik reeds zei ligt het niet meer op mijn route en moet ik een grote omweg maken en ik wil dit vermijden als ze er niet is.

Thx
mvg
Makkie

prjnw

Snuffelaar
19 nov 2015
3
0
Makkie zei:
Is er iemand die weet of deze kleine doe-al duivel nog steeds op post is aub ? Zoals ik reeds zei ligt het niet meer op mijn route en moet ik een grote omweg maken en ik wil dit vermijden als ze er niet is.

Thx
mvg
Makkie

Heb haar vandaag nog gezien,

Ze zit nog steeds op het bekende adres in de Schipperstraat

A

Anonymous

Guest
Hoi collega's. Ik ben vrijdag zinnens haar te bezoeken voor een bare beurt. Kan iemand recente info geven rond haar locatie (dag/nacht en huidnr) en uiterlijk? Zodat ik ze zeker niet mis ;)

*1908*

Snuffelaar
7 mei 2015
18
1
guykens1880 zei:
Hoi collega's. Ik ben vrijdag zinnens haar te bezoeken voor een bare beurt. Kan iemand recente info geven rond haar locatie (dag/nacht en huidnr) en uiterlijk? Zodat ik ze zeker niet mis ;)

Heren

Angelina is definitief gestopt, wegens privé redenen.

Ik hoop dan ook dat ze het geluk kan vinden.

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Angelina is one of the best girls bareboy ever fucked. I'm devastated by this news. I hope that you are well Angelina and happy.
I hope that you will come back to us.
Bareboy

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
Hi there my fellow perverts. I have not seen Angelina in a couple of months has she moved?
Bareboy

Makkie

Ervaringsdeskundige
26 mrt 2015
342
126
bareboy zei:
Hi there my fellow perverts. I have not seen Angelina in a couple of months has she moved?
Bareboy
Bareboy,
Angelina don't work anymore !

Over and out ! :(

Terug
Naar boven