Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ben er rond 17.30 geweest. Het was al een tijdje geleden maar ze herkende me en ging onmiddellijk uit de weinige lapjes stof en stond poedelnaakt in haar venster. Ze wil 300 EUR als er vier mannen gedurende een uurtje bij haar zijn, full service, vaginaal, anaal, zc
Donderdag was ik bij haar. Toen ik op haar kamer, vol SM spullen, vroeg of nzc kon werd ze echt boos. Dat er iemand dingen over haar schrijft en vertelt die niet kloppen en als ze hem vindt vliegt hij in de gevangenis etc. Ik had nochthans met geen woord over dit forum gerept. Enfin, pzc bleek mogelijk, van nzc geen sprake. Toen ik haar aan het likken was kalmeerde ze blijkbaar en ging het al van: t is toch normaal dat ik dat niet bij elke klant doe. Misschien kan het wel als je nog eens terugkomt. Al bij al viel de date wel mee maar of ik ook effectief terug ga weet ik toch niet. Ik betaalde 150 en was een half uur binnen.