Angelina - Ermelo

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152

Bijlagen

• 1703282427245.png
    1703282427245.png
    297,7 KB · Weergaven: 252
  • 1703282473869.png
    1703282473869.png
    40,1 KB · Weergaven: 246
  • 1703282517191.png
    1703282517191.png
    41,3 KB · Weergaven: 240
Laatst bewerkt:

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Zou nu in Almere zitten en dan krijg je een adres in Lelystad-Haven. Met "come". En een filmpje hoe je er moet komen.
Nu iets te ver weg om het risico te nemen dat ze helemaal niet op de foto's lijkt.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Het is niet de dame van de foto's. Het zijn er twee waarvan 1tje het zonder condoom doet. Ze heeft dikke tieten, leuke kop, maar haar buik/heupen lijken bewerkt te zijn. Als ik in de buurt ben wil ik het wel eens proberen.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
@Joopie 2 bedankt voor de info. Hoe weet jij hoe ze er in het echt uitzien? En hoe weet ik dat ik afspreek met de nzc dame?

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Stuur 'haar' een appje. Je krijgt dan meteen te horen dat je kunt komen met kamernummer en al. Als je daarna vraagt naar nzc krijg je een andere kamernummer van een vriendin van der. Verder gewoon lief gevraagd naar hoe der vriendin eruit ziet.

30 min 150,-

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Als ze iedereen direct het kamernummer geven, dan loop je het risico met meerdere tegelijk voor de deur te staan.
Volgende week ben ik dichter in de buurt, dan maar een kansje wagen.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Er waren in Lelystad zelfs 3 dames aanwezig waarvan 1 de boel in de gaten houdt en wellicht de boekingen doet. Die stond de hele tijd buiten te roken. Bij mij was nzc via de app wel direct mogelijk. Misschien wisselen ze van kamer of ze zijn om beurt backup?

Ze ontvangen in een hotel waarbij de kamers van buiten te bereiken zijn.
Privacy is ver te zoeken. Ik stond voor de ene kamer te wachten toen een andere man uit de kamer tegenover kwam. Booker dame liet me weten dat ik beter in de auto kon wachten omdat het nog 10 minuten zou duren. In de auto kreeg ik een appje dat ze klaar voor me was en met dat ik de parkeerplaats afloop, komt me de vorige klant tegemoet. Toen ik voor haar deur stond, stond er ook al weer een andere man voor de andere deur te wachten. Je moest aankloppen en de deuren gingen niet op slot zodat bij onraad de collega buiten direct binnen kon komen. Maar een ongeduldige volgende klant dus ook!

De dame,Vera, heeft donker haar, een leuk gezicht, mooi formaat borsten klein van stuk en is wat steviger gebouwd. Ik hou daar wel van.
Een half uur zc betaald wat gestreeld en gezoend, tongzoenen is er niet bij, en daarna toen op het bed plaatsgenomen. Ik heb haar frisse kutje gebeft en zij heeft mij gepijpt en daarna heb ik haar missio genomen. Nog om cowgirl gevraagd om zo haar borsten boven me te zien dansen maar dat standje lag haar niet zo dus niet gedaan. Uiteindelijk haar kutje volgespoten en nog even op haar liggen nagenieten. Ze aait en streelt je daarbij en dat kan ik wel waarderen, dat doet zeker niet elke DVP. Met TZ erbij zou het echt een GFE kunnen zijn. Dan zou ik ook zeker terugkomen voor een vol uur.
Ze is maar een paar weken hier en dan gaat ze volgens haar weer terug naar Oekraïne. Herhalinggevaar is daarom niet groot.

Nog even gedoucht, aangekleed, afscheid genomen en tevreden naar huis gegaan.

Recensietopic wordt lastig, foto's bij advertentie horen bij geen van de drie. In elk geval niet allemaal. Die van de benen kunnen wel van haar zijn.
Vera krijgt van mij in elk geval een 7, oftewel 3,5 van de 5 sterren.

Voormalig lid 40390

Toogplakker
25 okt 2023
51
11
Ben benieuwd naar
Of iemand bij deze dame is geweest..?

Ik kan niet kopiëren en plakken dus
dan maar zo

Haar naam is Angelina
En ontvangt in Hulshorst meer heb ik niets over haar te vertellen maar haar foto's
ziet wel geil mooi en betrouwbaar uit
En nzc is 50€ extra

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Nzc is verdwenen uit het menu. Anaal ook. Waarschijnlijk is het aanbod dames ook gewijzigd.

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
Edit moderatorteam: privé gegevens en/of foto verwijderd.

Deze dame was indertijd aanwezig. Stond als profielfoto op WA.

Laatst bewerkt door een moderator:

incognitoe230

Toogplakker
8 mrt 2023
63
40
https://www.kinky.nl/advertenties/4802269-angelina

So I messaged Angelina a while back, but I never got a reply. I assumed I was blocked. (As a black guy, I find ladies not comfortable with black people just block). So I was surprised to receive a message saying she's back from holiday. So I took a chance.

During my chat, she sent me the kinky profile screenshot of a different lady with a different number.
I also then received a separate message from another number I had texted a while back, with the same message about being away on holiday. and also at the same address. (I cannot find a kinky profile for this number).

Location was not too far so I decided to give it a chance.

As expected the lady in the room is not the same lady on kinky or whatsapp. She doesn't speak english or dutch. She says it's her first time with a black guy. We spent at least 15 minutes translating and her speaking with her planner.

After sorting out finances, I was able to shower and get into the business.

She PMC (for 15 seconds) but NZC was possible. No donation. It was terrible and she kept complaining about my size. She had her hand on my pole throughout to limit my penetration.

no danger of repeating for me.

Bijlagen

• angelina.pdf
    342,7 KB · Weergaven: 36
  • IMG_0369.PNG
    IMG_0369.PNG
    251,5 KB · Weergaven: 110
  • IMG_0370.PNG
    IMG_0370.PNG
    979,8 KB · Weergaven: 107
  • IMG_0372.PNG
    IMG_0372.PNG
    1.018,9 KB · Weergaven: 119
Laatst bewerkt door een moderator:

Herne

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
403
152
incognitoe230 hoe zag de dame eruit, heeft ze ook een naam genoemd?

incognitoe230

Toogplakker
8 mrt 2023
63
40
@Herne Ze sprak nauwelijks Engels. Het was waarschijnlijk het meest beperkte gesprek dat ik heb gehad met een dvp. Ze is eigenlijk niet slecht qua lichaam. schoonheid van het gezicht is subjectief imo

Terug
Naar boven