Angela - Opitter

trippeltrappel

Ervaringsdeskundige
28 apr 2020
255
195
Vorige maand kreeg ik op een NL-advertentiesite een profiel onder ogen van ene Angela te Weert, maar wél met een Belgisch nummer erbij. Ik ben toen (na wat zoekwerk) terecht gekomen op onze Belgische advertentiesite RL, want veelal wordt er dan toch een Belgische ontvangstlocatie doorgegeven als er contact gelegd wordt. Zo ook in dit geval en jawel hoor op RL was éénzelfde advertentie mét dezelfde profielfoto's erbij + hetzelfde telefoonnummer.

In m'n bovenstaande verzoek #1 om nadere ervaringen heb ik als bijlage haar Belgische profiel als bijlage toegevoegd met als locatie Opitter. Een week erna contact gezocht om een afspraak te maken en jawel hoor; ik kreeg een voor mij bekend adres door te Opitter, nml. …straat 34 met het verzoek de auto aan de overkant van de alleenstaande villa te parkeren, om zodoende de oprijlaan van de villa vrij te kunnen houden. Omdat ik al eens eerder op dezelfde locatie een dame had ontmoet, welke totaal niet leek op de profieladvertentie, had ik in dit geval kenbaar gemaakt aan de planner (want ook nu zat dit 'hulpstuk' er tussen) dat ik een foto van de dame wilde hebben. Die kreeg ik, maar dat was een éénmalig te gebruiken/te openen foto. Met dit fenomeen had ik eerder van doen gehad, dus ik had met een fotocamera een afbeelding gemaakt in m'n WA-berichtje als ik de foto opende. Deze daarna opgeslagen op m'n mobiel, maar die foto klopte niet echt met de advertentiefoto's in haar profiel. Voor alle zekerheid daarna nog maar eens gevraagd bij de planner of de profielfoto klopt met de echte Angela. Hij gaf mij de zekerheid voor meer dan 100% zelfs.

De vorige keer werd er opengedaan door een dame van tegen de 50, welke totaal niet leek op haar advertentieprofiel. Ik heb haar toen laten zien wat haar advertentiefoto was en die dus niet klopte met de werkelijkheid. Nou, deze tante ontpopte zich als een ware tang en ik werd naar de uitgang van de villa geleid met nét nog niet een schop onder m'n kont van haar en … zag dus € 300,- aan haar neus voorbij gaan.

Met dit in mijn achterhoofd had ik voor de afspraak nú ruim de tijd genomen voor het geval er wéér een mismatch zou ontstaan. Ik kreeg precies dezelfde instructies om m'n auto aan de overkant van de villa te parkeren en ik naar de voordeur. Daar werd open gedaan door een niet onaardig uitziende dame van midden 30 schat ik zo, maar wél gekleed in een badstoffen kort strandbroekje met luchtige bovenkleding aan. Ja, je moet de zomer maar alvast in je hoofd hebben zo eind januari. Ze vroeg mij voor wie ik kwam en zei: 'voor Angela'. Ik werd via de hal, woonkamer en een bijkeuken naar de ontvangstkamer gebracht. Aldaar trof ik een dame aan van minstens tegen de 50, totaal niet lijkend op de profielfoto die ik liet zien op m'n mobiel. Ook nu weer rechtsomkeer dus en werd door een wat minder opstandige Chinees uitziende vrouw naar de uitgang verwezen.
Dat bleek dus een gewaagde kans, waarbij forumlid @Pastore in dit draadje onder #4 het gelijk aan zijn zijde weet.
Gelukkig had ik dus tijd gereserveerd om een andere afspraak te maken in de regio en was daar naar onderweg.
Ik zat nog geen 10 minuten in de auto en ik kreeg een telefoontje van 'Angela', althans men liet de telefoon een paar keer over gaan om m'n aandacht in de auto te trekken dat ik een WhatsApp-berichtje van haar (haar planner natuurlijk) had gehad om te lezen. Auto aan de kant en het WA-berichtje gelezen; er werd verontschuldigd dat het zo gelopen was, maar ik werd erop gewezen dat ter plekke nog een 2e dame beschikbaar was voor mij. Ik dacht meteen; 'mogelijk is dat wel die dame die de deur voor mij open had gedaan'. Maar deze leek natuurlijk ook niet op het profiel van Angela. Die planner moet bij dit voorstel gedacht hebben dat al m'n verstand naar mijn kloten ingezakt zou zijn. Ik heb hem een bericht terug gestuurd dat ik slechts met Angela een afspraak had die te ontmoeten en niet één of andere oma. Ik kreeg een bericht terug dat de 'werkelijke' Angela van de advertentie zich in Maasmechelen begaf. Nou, dacht ik bij mezelf. Daar ga ik maar eens op in. Vanaf het zien van de NL-advertentie te Weert naar Opitter was zo'n 22 km en nu komt daar nog eens 19 km bij naar Maasmechelen.

Aldaar aangekomen te Maasmechelen moest ik in een zijstraat zijn van een marktplaats en haast overal betaald parkeren. Uiteindelijk ergens in een achterafstraatje m'n auto neer kunnen zetten en dan te voet naar de doorgekregen straat. Vanwaar ik vandaan kwam zag ik een vrij luxe appartement, maar helaas moest ik aan de overkant zijn voor de juiste nummering. Dit bleek een aaneengesloten huizenrij te zijn, gebouwd zo rond de jaren 60. Bij het opgekregen huisnummer aangebeld en er werd na enige ogenblikken opengedaan door de dame die zich uitgaf als Angela. En verdomd, ze leek wel een beetje op de profielfoto, maar voor 100%, zoals me beloofd was, had ik m'n twijfels. De voordeur werd achter mij op slot gedraaid en ik werd de trap op naar boven geleid naar de 1e etage van het pand. De kamerdeuren waren voorzien van nummers en op een van de kamers moest het dan gebeuren. Er werd om geld gevraagd en voor hoelang ik wilde blijven, dit terwijl ik dat nog geen ½ uur geleden via WA haar had gezegd. Maar, zoals bij veel Chinese dames waar een planner tussen zit komt die informatie zelden goed over.

Om vooraf me te scheren en m'n tanden te poetsen werd ik naar beneden begeleid door Angela; kamerdeur ook op slot gedraaid, trap af, een soort bijkeuken door en toen kwam ik bij de badkamer met een simpel ligbad erin + wastafel. De dame zelf had zich al vooraf gedoucht zij ze, dus dat was gauw klaar. Eenmaal boven haar ontdaan van haar kleding en BH. Ze heeft een paar flinke niet al te stevige borsten en een slap klein buikje met de nodige zwangerschapsstreepjes erop. Verder zag ze er wel strak uit. Ik werd geconfronteerd met het fenomeen 'tongboren' wat ik op dit forum eens voorbij heb zien komen. Tijdens het beffen was er geen enkele beweging te bespeuren en bij het vingeren wilde ik haar tegelijkertijd zoenen, maar ook dit werd tot het minimum beperkt. Ze bleef zelfs totaal ongeïnteresseerd naar het plafond staren.

Bij een poging haar maar te gaan neuken kwam de volgende opmerking om de hoek kijken dat ik niet in haar mocht klaarkomen, maar wel tussen haar borsten. Om maar niet te diep erin te kunnen bleven haar beide handen tussen haar benen in. Ik had het ondertussen zo wel gehad met haar.
Na gedane (aftrek) zaken was het tijd om ons op te frissen en gingen samen weer naar de badkamer, ontvangstkamer ook weer op slot.

Bij terugkomst uit de douche stond ik ineens in de bijkeuken te kijken tegen een half naakte negerin van zeker tegen de 1.90 meter lang met een grote handdoek half hangend over haar schouder. Verder trof ik daar nog zeker 2 dames aan en eentje die bezig was aan een klein tafeltje met een laptop. Mogelijk was dit de planningsafdeling wel, wie weet. Misschien wel 'de welbekende Chinezen club' waar forumlid @man56 het heeft in dit draadje onder #2. Eenmaal weer aangekomen in de ontvangstkamer me aangekleed en door de dame weer naar beneden de trap af naar de uitgang geleid. Buitendeur weer achter mij op slot gedraaid.

Het was me een beleven wel die dag. Ik moest achteraf vaak denken aan de opmerking op dit forum bij privé ontvangst Svetlana door forumlid @GertG in draadje #43: Planner antwoord = no go.
groet van Trippeltrappel

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Beantwoordt de dame die aan je voorgesteld wordt niet aan de eerder geleverde foto bespaar je verder de moeite en neem meteen afscheid.

Terug
Naar boven