Angela/Angel - Maaseik/Born/Neeroeteren

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ze heeft regelmatig geadverteerd to 2019 volgens mij. Daarna nog incidenteel. Ze deed ook gangbangs. Ik heb haar 3 maal bezocht. Er is ook een topic over haar op deze site. Eerste keer heb ik haar in Maaseik bezocht, de tweede keer en Born en de laatste keer in Neeroeteren.
Ben benieuwd of iemand weet of ze nog actief is. Ze is mollig, moet nu rond de 59 à 60 jaar oud zijn.

Alle info wordt op prijs gesteld.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Dank je wel @Bare-ridder.
Ik kijk bijna nooit op RL, moet ik toch vaker doen blijkbaar. Fijn dat ze nog actief is.

RideOn69

Snuffelaar
17 okt 2022
19
2
Zijn er misschien nog meer mannen bij haar geweest? Mij interesseert echt hoe de ervaring was

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Ze lijkt actief, vandaag in Thorn.
Son was leuk zei ze, maar of ze vaker er heen gaat is nog af te wachten…
Ze zou nou 54 zijn? Ik vond die 59/60 wel erg lekker klinken. 54 is alweer bijna TE jong, hahah.

RideOn69

Snuffelaar
17 okt 2022
19
2
Had via sms gevraagd voor een afspraak om 19:30. Was geen probleem. Maar ze wou graag dat ik haar nog even zou bellen. Dus gedaan en ook meteen gevraagd of het een half uurtje later kon. Was geen probleem. Uiteindelijk stuurt ze 19:15 een sms of het doorgaat. Stuur netjes een sms terug van ja, vertrek over een kwartiertje. Moest haar bellen als ik er was. Was er bijna en nog ruim voor de afgesproken tijd van 20:00 uur. Kreeg ik alweer een sms dat we om 19:30 hadden afgesproken. En dat ze ervan weg was. Want was een faker. Heb haar meteen geprobeerd te bellen bellen. Maar tel al uit en sms reageert ze ook niet meer op.

Dus weet niet. Misschien een beetje dement aan het worden? Moet ze misschien eens de afgesproken tijden opschrijven. Want ik was om 19:50 op de afgesproken plek. Maar zij was dus al weg. Mij zal ze niet meer zien. Als je zelf niet meer weet wat je afspreekt en dan iemand faker noemt...

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
Ze is nog actief. Deze week ontving ze op maandag en ze ontvangt vandaag (op dinsdag). Helaas ben ik verhinderd vanwege mijn werk. Morgen kan ik wel dus ik app haar dan even. Het is voor mij 3 kwartier rijden enkele reis, dus ik ben er wat tijd mee kwijt.
Ze ontvangt in een camper op een parkeerplaats bij Thorn.

Gewoon even een leuk, beleefd appje sturen op het bekende nummer. Ik kreeg vrijwel per omgaande antwoord.

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Klopt. Ik kreeg zondag mail van haar. Kan helaas zelf ook niet. Misschien eind volgende week….

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Vandaag kennismakingsdate gedaan met deze dame. Lieverd is het. Pzc gedaan, ter kennismaking. Ze knoeit wel een beetje, maar das ergens ook wel weer geil. Stond al tijdje droog dus was snel gepiept.
Ohja, ze stond/staat in Best.

man56

Ervaringsdeskundige
26 jan 2018
337
186
@Yuri, heeft ze momenteel een advertentie online staan? En zo ja, waar? Alvast bedankt.

Terug
Naar boven