Angel - Zeddam

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/algemeen/sexy-stoeipoes-verwent-jou-_6774592
Vorige weeg bij Angel geweest voor een 45m date, alles soepel geregeld via de app voor de zelfde avond.
Mooi nette appartement waar de dame ontvangt en je prima kan opfrissen voor en na de daad. Toen ze aan pijpen zou beginnen vroeg ze of ik het met of zonder fijner vond, aha dacht ik.....Ze pijpte me lekker diep en langzaam en daarna ging ik haar lekker nat beffen, wat aan haar heupbewegingen te voelen ze prima vond. Dus ik haar mooie borsten/tepels gaan verwennen en in no time zat elvenas rubberloos erin. Niet de strakste maar wel lekker nat. Paar standjes en in cowgirl het afgemaakt. Lekker gebabbeld en opgefrist, zakkelijke plichten geregeld en weer verder. Prima plekje voor de hobby.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Ha Elvenas, dat klinkt goed. Staat tongzoenen ook op het menu? En kun je iets meer over haar uiterlijk zeggen? Op de foto's is haar gezicht niet te zien en ze geeft zelf aan dat ze volslank is. Ik ben benieuwd.

elvenas

Toogplakker
16 jan 2019
53
11
Tongzoenen heeft ze wel aangeboden via de app, maar ik kwam voor iets anders hehe. Figuur mmm niet bbw in mijn optiek, en voor de rest, aangename vrouw, netjes fris en verzorgd. Mss niet de mooiste, gewoon fijn iemand. Ik heb niets extras betaald dan wat op de site staat.

ik1961

Snuffelaar
30 mei 2021
9
1
Ze adverteert niet meer, werkt ze nog wel?
Was altijd een goedkoop adresje om te lozen.

Terug
Naar boven