Angel - Lelystad

Haarlemmermeerfiguur

Toogplakker
28 apr 2015
28
4
Zojuist een afspraak gemaakt met Angel!
Netjes gevraagd of zonder condoom mogelijk is en tegen een kleine extra vergoeding is dit geen probleem!

Nog 45 minuten reizen en dan ben ik er eindelijk

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
186
Ben er vroeger ook een keer geweest en had haar op het vorige forum vermeld. Kwam haar tegen op chatgirl en kon na voorzichtig informeren in een gezellige chat bare gaan voor 75 euro. Date verder niet heel bijzonder , geen on aardige dame maar je mag je ding doen en daar is alles mee gezegd.

Haarlemmermeerfiguur

Toogplakker
28 apr 2015
28
4
Ik heb afgelopen zondag genoten van Angel, ookal was het kort.
Zonder problemen een inwendige donatie gegeven en mijn zaad lekker over haar kutje uitgesmeert.

Vanwege de afstand en de locatie (midden in een woonwijk.... Toen ik naar buiten liep keek iemand mij aan alsof hij precies wist wat er gebeurd was!) zal ik hier denk ik niet nogmaals naar toe gaan

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Niet zo slim om te bellen als ze er niet mee adverteerd....

Als je hier leest dat het mogelijk is kan je op de kamer onderhandelen. Meeste meiden die niet openlijk adverteren zullen aan de telefoon nee zeggen en zeker niet vertellen dat ze hier in het nzc forum besproken wordt...

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ze doet het wel degelijk zonder condoom. Als je haar op chatgirl tegenkomt zal ze eerst nee zeggen, maar uiteindelijk zegt ze ja. Zeker als je verteld eerder bij haar geweest te zijn.
Let op, de foto's die zij gebruikt in haar advertenties zijn van vele jaren geleden en met heel wat kilo's minder.

Haarlemmermeerfiguur

Toogplakker
28 apr 2015
28
4
CWP zei:
Niet zo slim om te bellen als ze er niet mee adverteerd....

Als je hier leest dat het mogelijk is kan je op de kamer onderhandelen. Meeste meiden die niet openlijk adverteren zullen aan de telefoon nee zeggen en zeker niet vertellen dat ze hier in het nzc forum besproken wordt...

Ik heb op haar speurder advertentie gereageerd via de mail en netjes gevraagd of intiem zonder mogelijk is.
Volgende dag kreeg ik antwoord en goedkeuring.....

Misschien is ze iets voorzichtiger geworden of doet zij het echt niet meer?
Het is dat ze zo ver weg woont, anders was ik nog wel een keer geweest.

Heb er zin in

Snuffelaar
2 okt 2016
24
0
Ben recent ook bij deze dame geweest en heb vantevoren netjes gevraagd of bare mogelijk was en dat was geen probleem bij binnenkomst gelijk naar boven gegaan en na het uitkleden op bed beland en haar eerst even opgewarmd en zij mij lekker liggen pijpen waarna ik haar lekker heb volgepompt en na een kleine pauze het nogmaals gedaan vond haar wel afgevallen vooral in het gezicht tenaanzien van haar advertentie foto's het is alleen erg jammer dat je niet wat anoniem bij haar naar binnen kan

gma1977

Snuffelaar
11 sep 2016
17
1
Heb haar gemaild en netjes gevraagd of het nog mogelijk is. Voor wat extra geld geen probleem. Ga dus zo heen.

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
In een van de eerste berichten over Angel staat een link naar speurders, maar die werkt (al) niet meer.
Ze adverteert overigens ook op Kinky:
Lieve geile meid

angel.JPG

Blanke sabel

Toogplakker
18 jul 2017
88
7
Ik woon bij haar in de buurt en heb een paar jaar geleden paar keer met haar gedate. Intiem zonder kwam toen niet tersprake en heb haar met condoom genomen.
Ik kijk hier dus van op. Wellicht zijn er meerdere dames die op deze site besproken worden, die ik bezocht heb zonder dat ik weet dat ze aan intiem zonder doen/deden. :D

Lekker toch

Snuffelaar
28 aug 2017
1
0
Ben hier ook geweest het is inderdaad vrij opvallend als je bij ANGEL naar binnen gaat vooraf netjes gevraagd of het zonder jasje kon en daar had ze geen probleem mee ik vind het een lekkere vrouw en al beffend langzaam om hoog gekropen en haar lekker volgespoten ze was verder lekker schoon en op het sociale vlak ook wel in voor een praatje.

Sexforfun

Snuffelaar
15 jan 2018
23
11
Een paar weken terug was ik weer eens in een geile bui en heb ik met angel een afspraak gemaakt
Via mail eerst gevraagd of ze nog steeds zonder doet, geen probleem vertelde ze.
We hebben verder ook niet meer over het condoom gesproken.
Dame is lekker glad geschoren
Eerst lekker knuffelen en zoenen
Vervolgens zakte ze af naar mijn vriendje en begon ze heerlijk te pijpen zonder tanden mmmmmm
Ik moest haar echt stoppen om niet direct al haar mondje te vullen
Vervolgens haar heerlijk gelikt ze ruikt lekker beneden
Toen langzaam naar boven gekropen en mijn vriend in haar laten glijden.
Na haar lekker geneukt te hebben heerlijk diep in haar gespoten en tevreden weer terug naar huis gegaan

Ze zal me nog wel eens terug zien

Terug
Naar boven