Angel - Lelystad

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Link werkt al niet meer. Via Google Cache kom ik uit op

Angel Lelystad.JPG

Laatst bewerkt door een moderator:

Guus1960

Snuffelaar
7 apr 2015
23
0
Schijnt ongelukkig gevallen te zijn en is voorlopig niet in staat om te ontvangen. Heeft zichzelf afgemeld via de app. :cry:

Guus1960

Snuffelaar
7 apr 2015
23
0
Ik zoek iemand die deze vrouw a.s. zaterdagmiddag wil komen neuken. Je kunt haar een half uurtje gebruiken dus niet al teveel plichtplegingen, gewoon zorgen dat haar kut nat wordt en dan je stijve paal er in, neuken en haar kut vol spuiten. Dat is dan het sein dat je kunt vertrekken. Ik ga dan nog even door met haar. Je hoeft je geen zorgen te maken over geld want dat heb ik al geregeld. Ik wil wel een en ander fotograferen waarbij ik zorg dat je gezicht niet in beeld komt ( kun je naderhand zelf beoordelen op mijn camera ). De vrouw is wel mollig/gezet. Je kunt me overdag appen op 0655013366 voor verdere info en afspraak.

Indy

Toogplakker
30 jun 2023
93
15
deze dame ken ik maar bied echt geen neuken zonder condoom aan ik heb het idee dat er in deze topic over een andere angel die al een poos gestopt is word gesproken de angel hier boven in de foto is nog wel actief maar wat ik al aangaf ze bied geen neuken zonder condoom aan

kapitein66

Toogplakker
2 apr 2015
54
21
Jaar of 8 terug neukte ze wel degelijk zonder rubber. Heb haar 1 keer volgepompt, maar vond het beetje plichtmatig. Is bij 1 keer gebleven.

Gr kap66

Indy

Toogplakker
30 jun 2023
93
15
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Je kiest er zelf voor om het zonder condoom te doen of niet. Maar je hebt het vast over een jongere angel de oudere angel neukt niet zonder condoom

Laatst bewerkt door een moderator:

Pvandam

Snuffelaar
16 jun 2020
13
6
Oudere Angel neukte wel degelijk ook zonder. Heb haar een jaar of vijf geleden bezocht. Half uurtje was toen 50 en bare was plus 30 en ik was niet de enige. Dit jaar nog aan haar gevraagd maar ze neukt nu niet meer zonder. Omdat tongen nu ook ingewikkeld bij haar is geworden en ze inmiddels ook niet meer slank te noemen is, laat ik haar links liggen.

Terug
Naar boven