Angel - Goirle

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Alle vorige topics over deze dame lijken verwijderd te zijn. Wel een paar keer contact gehad met haar maar als het zover is wordt het stil en geen enkele keer een adres gekregen laat staan een date. Wel mooie kutlippen maar afspreken is een drama zo niet onmogelijk.

James2040

Toogplakker
1 mei 2024
187
83
Alle vorige topics over deze dame lijken verwijderd te zijn. Wel een paar keer contact gehad met haar maar als het zover is wordt het stil en geen enkele keer een adres gekregen laat staan een date. Wel mooie kutlippen maar afspreken is een drama zo niet onmogelijk.
Ben benieuwd of het iemand wel gelukt is om met deze dame aftespreken.
Valt wel op dat alles via de berichtenfunctie moet en niet gewoon per telefoon/whatsapp.
Of hebben we te maken met een faker?

Just me

Toogplakker
16 dec 2022
72
73
Op sexjobs via bericht gereageerd op haar adv.

Kreeg ik een reactie terug.

Haar nummer gevraagd, en deze ook gekregen (1e keer met een verkeerd nummer, kan gebeuren).

Haar via WhatsApp een bericht gestuurd.

Het antwoord en reactie wat ik kreeg was alleen "wtf".

Kort daarna kreeg ik van een ander nummer berichten. En wordt gezegd dat diegene Angel is.

De simpele vraag waarom dat andere nummer dan gestuurd wordt, geen reactie op. Wel gelezen (blauwe vinkjes). Dan meteen geblokkeerd.

Voor mij is dit een indicatie dat het fake is.

Nu afwachten hoelang het duurt tot de dreigingen van de motorclub weer komen.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Gisteren met deze dame afgesproken. Afspreken verloopt wel heel moeizaam. Je moet geduld hebben... Ze vraag wel door, dus ik had gekozen voor de minst dure optie: 60e voor 10 minuten pompen en alles zonder condoom. Waarom? Wel, de recencies zijn wisselvallig, het afspreken verliep al niet zo vlot, en ik had ook gewoon weinig tijd. Daarom effe op safe gespeeld...

Eenmaal aangekomen kom je in een sociale woonwijk terecht. Haar huis is niet echt onderhouden. Gras (onkruid) meter hoog, brievenbus staat gewoon open en puilt uit van oude post, vuilniszakken naast de voordeur, maar goed... daarvoor zijn we niet gekomen, gelukkig maar! Ik had onderweg al een fotootje van haar gekregen van haar in het pakje dat ze aanhad. Ze had deze zelf gestuurd, had er niet om gevraagd, dus best wel geil! Mijn beste vriend 'down under' had er al zin in!

Toen ik aanbelde deed ze open in dat pakje van de foto. Effe door naar de woonkamer en daar begon ze me al snel te tongzoenen en pakte ze al snel onderaan naar mijn broek. Pakje ging dan ook snel uit. Minuutje later ging ook mijn broek naar beneden en pijpte ze me best lekker, ook deeptroath. Ze draaide zich om en bukte voorover. Ja, het was duidelijk wat ze wou! Even doggy geneukt waarna ze opnieuw omdraaide en ik missio mocht verder doen. Ze is klein, heel slank en best lenig, dus die benen dingen in haar nek, waardoor ik ze goed diep kon palen en ook zo haar kutje mocht volspuiten.

Ik denk dat het inderdaad een 10 minuten was in totaal. Wat ik er van vond? Het is een speciale dame, maar ziet er best OK uit. Ze is botergeil en - ondanks geld bij haar de grootste drijfveer is - doet ze het ook effectief graag denk ik. je moet er wel tegenkunnen dat het misschien wel wat chaotisch kan overkomen. Zeker het afspreken...

Herhalingsgevaar? Voor een langere date weet ik niet. Maar voor zo'n korte date die behoorlijk geil verliep? Ja, zeker wel.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Eerst en vooral:
  • De titel mag veranderd worden naar 'Summer - Poppel'
  • De plaats mag gewijzigd worden naar België > Antwerpen > Privé-ontvangst
  • Op onderstaande twee threads mag volgens mij een slotje, want gaat over dezelfde dame.
https://www.nzcforum.com/threads/ana-miles-vh-zara-ali-turnhout.12639/
https://www.nzcforum.com/threads/summer.20434/

Zoals ik in post #7 reeds aankondigde was de kans op herhalingsgevaar absoluut aanwezig. Gisterennamiddag nog eens bij haar geweest. Ik had gevraagd of ze de deur op een kier wou zetten, zodat ik kon binnenkomen terwijl zij in de woonkamer op de zetel naakt met zichzelf zat te spelen. Zou gezegd, zo gedaan, was geen enkel probleem.

Na wat over en weer appen kwam ik aan en merkte ik dat de deur inderdaad op een kier stond. Ik sloot de deur achter me en ging verder, en ja hoor... daar zat ze op de zetel met haar poesje te spelen. Helemaal naakt, enkel haar laarzen aan. Ze begroette me hartelijk maar bleef verder spelen. Ik ging verder, ging op de knieën en begon haar lekker te likken. Even later verder gevingerd tot ze squirtte. Toen ging ook mijn broek uit en pijpte ze me lekker deeptroath. Toen ik lekker hard was, heb ik haar benen naar achter gegooid en haar lekker geneukt. Aangezien het scenario zo geil was kwam ik ook redelijk snel en heb ik haar poesje volgespoten. Babydoekje om effe schoon te vegen, afrekenen en hoppaa, klaar! Zalig!

Schade: 60 EUR voor 15 minuutjes.
Herhalingsgevaar: oh ja!

Terug
Naar boven