Angel - Antwerpen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Ze ontvangt in de stierstraat in Antw waar wel vaker dames zitten €250 all in mooie knappe lady, bij binnenkomst gelijk volop tongzoenen ze had een rokje aan en hoge hakken, geen slipje en een bh'tje.

Naar de speelkamer haar kleren vlogen uit ( 2 stuks) heerlijk tongzoenen ze trok mijn broek omlaag en jr bengelde al 3/4 stijf het laatste 1/4 werd erbij gepijpt knotshard natuurlijk ze vroeg of ik haar wilde beffen mooi fris kutje en lebberen maar en daar ging ze orgasme op orgasme op orgasme

Jr gleed er smooth in ik hield het niet meer en dikke verse stralen dat poesje in heerlijk.

Poetsen doet ze niet en een donker roze poesje waar sperma uitloopt blijft hemels

Geen anaal, nogmaals pijpend in doggy nog een keer afgemaakt ze ging liggen mijn sperma eruit lopend zichzelf nog een keer vingerend tot dit snoepje klaar kwam

Kortom dikke go

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
dit mag dus verhuizen naar prive ontvangst.. waarom kan dit niet onmiddellijk in de juiste rubriek.?
afschaffen die handel 'wie heeft ervaring met ' :)

bm7004

Toogplakker
26 okt 2021
89
38
Hoe is haar figuur? Op sommige foto's lijkt ze wat mollig of vergis ik mij? Heb reeds 2x bericht gestuurd maar geen antwoord!!

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
gewoon gaan ik had vandaag om 13 uur een afspraak en het is een locatie waar meerdere Vlaamse dames zitten in 1 van de beste buurten in Antwerpen. Het is een geweldig pand met mooie ruim opgezette kamers met top dames

De date an sich gewoon weer een top date met angel

Gfe ten top sex alsof je de 1e week met je nieuwe vriendin neukt

Kortom gewoon gaan

S73Sb

Ervaringsdeskundige
17 okt 2018
441
432
😂😂😂😂 Ik ga ook altijd voor de locatie als ik ga neuken.

Dit is geen vastgoed forum.... 😂

300€? Ook een gouden kut dus?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Luister pik nee geen gouden kut maar goed ga er een keer neuken of niet maar niet zeiken hier neuken of niet zoveel zeiken klaar

lighano

Ervaringsdeskundige
2 jan 2017
327
71
Ik zou hem bijna als de pooier bestempelen ware het niet dat zijn profiel er niet verdacht uit ziet. Toch ook benieuwd naar een tweede aparte ervaring van een ander lid.

Terug
Naar boven