Angel 18jaar Hasselt

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Te mijden wegens zeer onstabiel karakter vol met problemen.
Vandaag met haar afgesproken in Hasselt , 100 km gereden en toen ik voor de deur stond was madam zogezegd aan het eten.
Ze heeft gewoonweg de afspraak geannuleerd toen ik op de parking stond.
Absoluut te mijden deze dvp, wegens haar wispelturig karakter.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Dat zijn van die jongedames die denken op korte tijd veel geld te verdienen. Ze worden dan echter overspoeld door reacties, wat ze niet verwachten, en dan door de bomen het bos niet meer zien en het onmiddellijk opgeven. En dan krijg je zo'n situaties...

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ze pendelt samen met haar pimp tussen Leuven, Antwerpen en Hasselt. Een meid vol met problemen en dito karakter...

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Zou het ook niet kunnen zijn dat zij dubbele of meervoudige boekingen aanpakt, en op de moment zelf diegene die het meeste betaalt eruit kiest om binnen te laten? Ik heb er zo nog een paar geweten. Misschien moet ze dat wel, van die pimp. 18 jaar, nzc, en geen lelijke, daar komt volk op af. Die kan kiezen.

Kitty1990

Toogplakker
22 nov 2021
63
43
Ik heb ze afgelopen 2 weken 2 keer gevuld in Leuven . Het was idd niet makkelijk om een effectieve afspraak te maken ondanks vlot contact . Wel moet ik zeggen dat het een positieve ervaring was , krachtig jong en slank lichaam , goede blowjob en dan lekkere seks . Heeft wel een heel heel smal en klein kutje wat stevig doorneuken soms lastig maakte omdat ik het gevoel had tegen een muur aan te stoten .Ze kreunt ook oprecht mee wat de boel wel extra geil maakt . Als ze nog eens in Leuven is ga ik wrs wel terug .

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb ze afgelopen 2 weken 2 keer gevuld in Leuven . Het was idd niet makkelijk om een effectieve afspraak te maken ondanks vlot contact . Wel moet ik zeggen dat het een positieve ervaring was , krachtig jong en slank lichaam , goede blowjob en dan lekkere seks . Heeft wel een heel heel smal en klein kutje wat stevig doorneuken soms lastig maakte omdat ik het gevoel had tegen een muur aan te stoten .Ze kreunt ook oprecht mee wat de boel wel extra geil maakt . Als ze nog eens in Leuven is ga ik wrs wel terug .
Hoeveel betaalde jij dan?

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
386
278
Oh dat is een bummer. Ik dacht dat haar uurtarief van 200 EUR NZC zou inhouden, maar dat is nog eens 100 EUR extra...Pffft

Terug
Naar boven