Aneta - Den Haag

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Of ze het nog doet weet ik niet want het was een hele tijd geleden. Maar deze dame heb ik toen ze in Spijkenisse ontving 2x bare genomen en anaal wilde ze zelfs ook proberen. Heb op dat adres meerdere dames bare gehad, maar zij stond me nog echt bij omdat ze werkelijk geweldig was. Volgas tongzoenen, waanzinnig pijpen en als kers op de taart ook nog bare. Zij zat op de de Hoefsmid in Spijkenisse en verderop aan de Veerman zat Dani (die niet bare gaat naar mijn weten!) 2 van die toppers die op loopafstand van Metrostation Spijkenisse Centrum zaten.

Nu hopen dat ik niet ongewild de belmaffia op deze dames afgestuurd heb :(

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/508684-Very-Nice-Lady/default.aspx

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Ja klopt inderdaad. Deze dame heb ik en dat is echt al een paar jaar geleden (2011 of 2012) ook zonder condoom geneukt.
Wat SS_Trunks schrijft klopt inderdaad. En ze slikte ook lekker je zaad door.
Ze was echt superlekker en je moest ook eerst douchen helaas wel alleen voor het feest begon.
Die woning was echt super netjes als of er een normaal gezin woonde.

Ze is toen inderdaad naar Den Haag verhuist omdat ze een relatie kreeg met iemand uit Den Haag.
Ze heeft toen kort nog ontvangen en was in eens van de aardboden verdwenen tot nu dus blijkbaar dus is het voor mij niet vreemd dat ze in Den Haag ontvangt nu.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Ik hoop en verwacht dat we het over dezelfde Aneta hebben, link doet het even niet omdat haar advertentie niet online staat.

Ik ben sinds vorig jaar een regelmatige bezoeker van haar in Den Haag (Ypenburg). Sinds ze een relatie heeft is bare totaal niet meer bespreekbaar, ook slikken niet. Ik heb een goede klik met haar en heb niet de indruk dat het bij mij en anderen nog mogelijk is.

Dame ontvangt nog bijna iedere dag, mits ze niet in Polen is, maar doet slechts 1 max 2 klanten per dag. Advertentie staat ook niet vaak online (meestal alleen tussen 12:00 en 13:00).

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Deze dame vroeger ook in Spijkenisse bezocht en toen volop bare, leuke gekke meid. Is toen ff kort gestopt toen ze een relatie kreeg maar een klein half jaar later weer begonnen met medeweten van haar partner. Ontvangt nu ergens in Ypenburg op gezette tijden. :)

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
En hoewel ik inmiddels niet meer bij haar kom, moet ik mijn eerdere post herzien.

Dame doet wel degelijk bare (deed dat ook bij mij).

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
gokje dat ze dan even de ad aan heeft gehad en nu weer heeft uitgezet. Link in eerste post zowel als zoeken op 'aneta' op kinky levert niks op.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Ze ontvangt doorgaans maar 1 of 2 klanten op een dag. Als haar vaste klanten het af laten weten, zet ze op een dag dat ze ontvangt haar advertentie online. Als ze beet heft, haalt ze haar advertentie weer direct weg.

Op een doordeweekse dag tussen 11:00 en 13:00 heb je de meeste kans haar advertentie op kinky te vinden.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
khmer35 zei:
Ze ontvangt doorgaans maar 1 of 2 klanten op een dag. Als haar vaste klanten het af laten weten, zet ze op een dag dat ze ontvangt haar advertentie online. Als ze beet heft, haalt ze haar advertentie weer direct weg.

Op een doordeweekse dag tussen 11:00 en 13:00 heb je de meeste kans haar advertentie op kinky te vinden.

En haar vaste klanten zet ze zo langzamerhand aan de kant dus vandaar misschien weer de advertentie :twisted:

Terug
Naar boven