Soms is iets te mooi om waar te zijn. Ik had deze foto's al eens eerder gezien, maar toen geen actie ondernomen. Nu, geil geworden door de mooie plaatjes direct naar Rotterdam gegaan. Aangekomen in de straat begon het gedoe. Ze nam de telefoon niet op. Heen en weer lopen in de buurt daar zakt mijn stemming door. Na 10 minuten kreeg ik haar aan de lijn. "Ja douchen, bel je in 2 minuten terug". Na ruim 5 min. krijg ik het huisnummer. Ik had juist 2 figuren dat zelfde portiek in en uit zien lopen. Hmmmm. Nummer A, B, C of D? Nog meer gedoe. SMS teruggestuurd. Bericht terug, "Ik doe open". Zowaar ik kan naar boven. Nergens een deur open. Mijn stemming zakt verder. Na enige tijd gaat toch een deur open. Het is duidelijk niet de dame van de plaatjes. Die hadden cijfer 10. Deze jongedame was geen 170cm, zeker 10 tot 15 cm korter en had niet het beloofde fantastische figuur. Wel een leuk gezichtje. Toch naar binnen. Ik wilde nzc met interne donatie. Dat laatste bleek 50 euro meer te zijn. Daar had ik geen zin in. "Ok, dan ga ik". Ik liep weg in de hoop te worden teruggevraagd. Helaas, ze riep me niet terug. Hmm ook weer jammer, maar ja wel 100 euro uitgespaard. Die kan ik een volgende keer goed besteden.