Andersom ?

Dansen254

Snuffelaar
22 jan 2023
16
33
Op dit forum vinden we vooral mannen die ervaringen delen over vrouwen die NZC bedrijven. Is er ook een topic voor vrouwen die reviews plaatsen van mannen die NZC bedrijven? We vragen dit voor een vriendin 😇😇

Dansen254

Snuffelaar
22 jan 2023
16
33
het gaat niet om ruzie maar meer om het genieten van condoomloze (onbetaalde) fun

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
305
689
Lijkt me best interessant om eens de mening van vrouwen te lezen inderdaad. Ik weet dat er écht wel vrouwen zijn die kicken op condoomloze seks en sperma. Ik heb een relatie van bijna 4 jaar met zo'n vrouw gehad, en ook een keer een date met een stelletje, waarvan de vrouw erop kickte om te zien hoe het sperma van vreemde mannen bij haar naar buiten droop.... Dit zullen vast niet de enige twee vrouwen zijn die nzc kunnen waarderen, anders ben ik écht een geluksvogel als ik ze allebei heb gehad :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Dat is er wel. Zit een sectie op een vrij groot vrouwenforum. Geen idee of ik dat mag noemen hier. Het verschil is dat dat geen betaalde dates zijn.
Het aantal vrouwen dat net als hier de mannen zijn is heel erg klein. Bedoel dus vrouwen die per se alleen maar bare willen.
De sexworkers die wij hier bespreken en dat met name de dames doen het ook met.. Zeg maar iemand die niet bare wil is ook welkom. Er wordt hier een shemales besproken die echt een hekel aan condooms heeft maar dat is het dan.
In de niet betaalde sfeer is dat anders kwa vrouwen
Minder kwa percentage dan de mannen. Alleen die gaan hier geen account aanmaken. Ze weten niet dat dit bestaat.
Misschien dat iemand hier dat wil bespreken op dat vrouwenforum maar hou er rekening mee dat dit voor betaald is. Niet echt sociaal geaccepteerd.

Terug
Naar boven