Anays - Amsterdam

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hello-baby_8483727

Gisteren in Amsterdam had snel contact met haar en adres gekregen, bij aankomst was het wel de dame, ontvang in appartement had gevraagd of ze sexy legging aan deed ja schat zei zij bij aankomst in een huispakje viel me tegen er waren allemaal vrouwen en mannen aanwezig ik zou betalen via tikkie maar moest gaan overmaken, ben toch maar rechtsom gegaan vond het niet prettig dat er allemaal mensen aanwezig waren, dame was wel klein petitie maar dacht straks niet bare 30 minuten koste 100 euro , wie is daar wel geweest en welke ervaring gehad

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Dat is de beste keuze die je kan maken bigpapa. Sekswerkers die geen discretie bieden met allemaal mensen erom heen, die kloppen niet. Ik vermoed met haar plotselinge betaaleis dat je onderwerp in de beerput rubriek beland

bigpapa

Ervaringsdeskundige
1 jun 2021
431
80
Ja oké het laatste inderdaad niet leuk om daar meerdere mensen te hebben dan denk ik het al is het normaal dat hoort niet zo als er eentje rondliep oké maar dit was een huis vol dus dat ik mannen stemmen hoorde dacht ik wat doe ik hier Ze hebben gewoon met de bankpasje te laten zien Ik moest het maar handmatig overmaken Ik zeg nee ik ga maar naar de pinautomaat en kom terug maar toen ben ik maar weer teruggegaan naar Friesland Dit was 10 keer niks werkelijk waar

Terug
Naar boven