Anale sex meer risico

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Hey allemaal. Gisteren nog even in glazen straatje in Gent gestopt, na mijn date🤭.
Zag daar paar bekende, ook slanke Hongaarse waarvan ik weet dat ze zc doet. We raakten aan de praat en vroeg of ik binnenkwam. Kzei...no, no money today. Zegt zei wil je mijn collega..anal, good sex. Kzeg nee ik wil u anaal. NO NO zegt zei, mijn kontje veel te klein.
Allez komaan zeg ik, anders zijn ik weg.
OK 100€ zegt ze opeens... ben nu natuurlijk wel zeer nieuwsgierig hoe dat kleine kontje moet voelen. Maar wat zijn jullie meningen, heb altijd schrik van het groter risico door anaal te neuken.
Vraag me geen naam, +- 27 jaar, Hongaarse , slank en is al 7 keer van raam veranderd waarschijnlijk omdat de zaken slecht gaan.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Door de hogere kans op bloedingen (geen natuurlijk glijmiddel) zijn de risico's inderdaad hoger.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik zou toch prep overwegen voor je aan anaal begint.
Zelf ook enorme fan van anaal, maar zonder prep zou ik er niet aan beginnen. Net iets te risky...

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Bedankt!
Dacht en wist het eigenlijk wel, maar verdomme. Ze is echt superslank en dat kontgaatje moet echt lekker zijn. Maar idd het risico ligt hoger.
Greetz

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
haha, ik snap je dilemma maar al te goed!
zelf nog volop research aan het doen naar prep. Heb sowieso al redelijk veel risico sex, want dat vind ik het lekkerste en spannendste.
Zou graag nog een stapje stouter gaan, maar dan kan ik best aan de prep zitten.
Enorm fan van kontjes, zowel mannen als vrouwen ;)
En zaad is en blijft het geilste glijmiddel!

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Anale seks levert idd meer risico op. Maar ik heb nu al 2 dvp tegengekomen die wel willen nzc, maar enkel anaal. Niet vaginaal (dan met condoom).
Dat snap ik dan eigenlijk niet goed.

A

Anonymous

Guest
Vraagje ?
Als dame haar behoefte doet en een pakje op tafel legt ga je er dan U lul indraaien ????

Anaal is juist hetzelfde.

Hi HI

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Naturis, das zever. Iedereen zijn ding en telkens ik mijn lul uit een kont haalde was er daar niet veel aan te zien.
Ieder zijn meug😁

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Klopt soms kan het gebeuren dat er wat op zit, als ze zig goed schoonmaken is het meestal goed ik heb er een gehad die eerst altijd de douch kop er af dree en het van binnen goed reinigde. Nooit een bruine lul gehad bij haar of dat er een luchtje aan zat. Bij Alexa de laatste keer wel een heel naar luchtje gehad,, echte strontlucht

A

Anonymous

Guest
Die lucht kan je soms hebben als de dame zich niet gereinigd heeft, ik laat me er niet door tegenhouden.
Ben laatst bij een nieuwe dame geweest (geen recensie van geschreven) die uit haar zelf mijn lul zc in haar anus stopte maar zij had zich niet van te voren schoon gemaakt gebeurde spontaan.
Ik heb daarna mijn lul goed schoongemaakt en wilde haar vaginaal zc neuken dat stond zij wel toe maar na een minuut werd mijn lul weer in haar anus gestopt waarna ik snel klaar kwam in haar kont dus.

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Naturis zei:
Vraagje ?
Als dame haar behoefte doet en een pakje op tafel legt ga je er dan U lul indraaien ????

Anaal is juist hetzelfde.

Hi HI
Misschien toch eens de werking van een darm bestuderen Naturis. Ik heb al die jaren de gewoonte, om bij het vingeren bij elke meisje dat het toestaat met een vinger aan haar anusje te zitten en vaak zelfs helemaal in haar holletje naar binnen te gaan. Ook bij vriendinnen waarmee de seks spontaan begint, en die zich dus niet speciaal hebben voorbereid. Nooit een probleem mee gehad van 'stronttoestanden'. En dan nog he, bv een 'geurtje' lees ik hier. Tja, als je in een foef zit te ploeteren, zit er ook een geurtje aan je vinger. En als je klaarkomt, ruikt het toch ook naar sperma. Seks is gewoon 'vies' als je het zo bekijkt, maar toch is het zalig. Wie moeite heeft met anaal of plasseks of iets dergelijks, zou eens moeten proberen om het nadenken even achterwege te laten, en om gewoon ongegeneerd te genieten. En ja, zeker ook anaal is het zonder condoom veel intenser dan mét.

Mensen redeneren vaak nog te veel in termen van vooroodelen die door de opvoeding ingegeven werden. Plas bv, wordt op fora vaak als 'vies' genoemd. Een anus is een uitgang en geen ingang. Dan denk ik steeds, ach kom. Een mond is ook niet gemaakt om er je lul in te doen en erin te spuiten. Is klaarkomen op een meisje minder vies dan plassen op elkaar? Urine is steriel. Geniet er toch gewoon van. Leef je uit. Beleef je intiemste perverse fantasie met elkaar. Of ga je enkel seksen om kindjes te maken? Want dat is toch waarvoor een fluit en een kut volgens de natuur dienen.

Veel meisjes vinden 'iets' in hun gat trouwens best wel fijn. Misschien niet je fluit, als die te groot is, maar meestal zeker wel een vinger. Ik ken er vele die veel intenser klaar komen met bv een vinger in hun gat.

A

Anonymous

Guest
Veel meisjes vinden het ook het einde als je beffen afwisseld met rimmen

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Ik stak vroeger mijn vinger ook wel eens in het kontgaatje bij de dame... ben daar vanaf gestapt nadat ik
brokjes en stukjes xxxx tegenkwam. zelfs onder mijn nagel ....
En ja er is altijd dan nog die onwelriekende geur die meekomt..
Wanener ik bij mij een, dame een prostaatmassage laat doen, zorg ik steeds dat een washandje binnen bereik is.

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
feynoord zei:
Ik stak vroeger mijn vinger ook wel eens in het kontgaatje bij de dame... ben daar vanaf gestapt nadat ik
brokjes en stukjes xxxx tegenkwam. zelfs onder mijn nagel ....
En ja er is altijd dan nog die onwelriekende geur die meekomt..
Wanneer ik bij mij een, dame een prostaatmassage laat doen, zorg ik steeds dat een washandje binnen bereik is.

Mijn eigen ervaring is, dat zoiets tamelijk uitzonderlijk is toch. Om te vermijden dat er iets onder de nagels zou kunnen zitten, knip ik die steeds zo kort mogelijk zodat er eigenlijk zo goed als niets kan onderkruipen. Ik zorg ook dat er geen ruwe kantjes aan mijn nagels zitten zodat de kans dat ik een meisje inwendig zou kunnen kwetsen, bijna onbestaande is. Sommige meisje letten stiekem op je nagels, als je in hun gat binnen wil met een vinger.

Bovendien zit er in de zone waar je met vinger bij kan normalerwijze 'niets', tenzij het meisje net ervoor naar de wc zou geweest zijn, maar de meeste meisjes die in deze job zitten en wat ervaring hebben, maken zich daar vanonder grondig zuiver (bv met de douchesproeier) omdat zij weten dat er heel wat mannen zijn die in de kont willen. Als Feynoord dus 'stukjes en brokjes' aantrof onder zijn nagel, had waarschijnlijk een combinatie van pech dat hij een niet zo zuiver meisje trof en dat zijn nagels net te lang waren. Een onwelriekende vinger? Tja, als je in een meisje haar foefke hebt zitten vingeren, en als zij daarbij lekker nat werd, zal je vinger ook wel een tijdje naar dat kutje rieken he.

Ik ga ook niet met dezelfde vinger waarmee ik in haar gat zat haar kut beginnen vingeren, want dat houdt voor het meisje uiteraard een risico in voor ontstekingen. Ook dat helpt, want als meisjes merken dat je daar rekening mee houdt, laten ze gemakkelijker echte vingerpenetratie toe in hun gat. Na het anale en andere seksplezier is het toch ook standaard, dacht ik, dat we minstens aan de lavabo ons gereedschap weer schoon maken, dus ook onze handen grondig wassen.

Ik kan wel aannemen dat sommige mensen huiverig staan tegenover het anale vingeren, maar uiteindelijk is seks op welke wijze dan ook één grote vetzakkerij. Je komt met mekaars lichaamssappen al in contact bij een lekkere tongzoen. Zeker wie zonder condoom meisjes volspuit, zal meestal toch niet zo 'vies zijn' van lichtaamssappen van zo een griet. Velen onder ons vinden bare in de kont neuken ook superfijn. Het is maar wat we zoeken he. Ieder zijn voorkeuren, ieder zijn fetishes. Neuken zonder plastiekje over je fluit voelt voor mij véél aangenamer aan, en een vinger in de kont laat me dat meisje haar sluitspier voelen. Het ritmische knijpen van die spier, of gewoon zelfs het voelen dat je er langs naar binnen glijdt, vind ik een erg intiem en geil gevoel, en het risico op een vinger of een fluit (bij anaal neuken) die een klein accidentje heeft, stelt voor mij niets voor tegenover het fijne gevoel.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Klinkt allemaal wel mooi, maar geloof me, niet iedere meid gaat eerst met een sproeier in haar kont. En het klopt niet dat daar op die plek geen strontresten zitten. Ik heb ooit een heel pak stront tegen gekomen , heb hem er dan vlug uitgetrokken.; mijn zin was toen over.
Op de site Chaturbate, stoppen de dames allerlei dildos in het kontgat. Kijk een dagje mee.; af en toe zie jde stukjes chocolade er meeuitkomen wanneer de dildo er terug uitgaat...

bareshooter

Toogplakker
13 okt 2018
90
4
Waarschijnlijk dan eentje die kort tevoren was gaan schijten, of eentje die inderdaad niet zo hygienisch was. Ik heb er zelf nog niet méér problemen mee gekend dan met beffen en gewoon vogelen. Sommigen hun kut is ook niet echt ok wat betreft hygiene, soms zodanig dat ik bare neuken geen optie meer vind. En ik heb in al die jaren toch al serieus veel mokkels diep in hun kont gevingerd en/of geneukt. Kontvingeren doe ik eigenlijk bij elk meisje waar ik seks mee heb, betaald of onbetaald, tenzij ze te kennen geven (of tenzij ik weet) dat ze dat niet graag hebben.

Als je mijn vaste partner wil klaarvingeren in haar poes, is dat een zeer moeilijke opdracht. Als je tijdens het vingeren met een vinger van je andere hand haar kont stimuleert, komt ze binnen de minuut heftig klaar. Gelijkaardige ervaringen heb ik met vele anderen al mogen opdoen.

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
gefikst zei:
Veel meisjes vinden het ook het einde als je beffen afwisseld met rimmen

Partners van mij hebben daar wel ellende mee gehad. Beffen - rimmen - beffen - rimmen - beffen...

Op de een of andere manier kwamen zo bacterieën uit haar poepertje in haar kutje en dat gaf daarna voor haar wel problemen. Ik heb daarvan geleerd óf beffen óf rimmen maar niet allebei.

Terug
Naar boven