Anais - Den Haag

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Bovengenoemde advertentie staat al enkele weken offline, maar blijkt al eerder een advertentie te hebben aangemaakt (dan wel dat haar foto's daarna nog eens gebruikt zijn voor een extra advertentie):

Larisaa - Special girl
www.kinky.nl/id=576331
> advertentie aangemaakt di 21 nov 2017

(klik op de plaatjes om te vergroten)

Hieronder nog enkele foto's van de advertentie onder de naam Anais met advertiennummer 576745:

-

A

Anonymous

Guest
Mijn algemeen criterium is: staat er een gezichtsfoto bij EN is het bijna te mooi om waar te zijn... dan is het in >90% ook gewoon niet waar. Was deze dame echt dan ging ik er desnoods rennend heen ...nu...

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
AllesZonderCondoom zei:
Mijn algemeen criterium is: staat er een gezichtsfoto bij EN is het bijna te mooi om waar te zijn... dan is het in >90% ook gewoon niet waar. Was deze dame echt dan ging ik er desnoods rennend heen ...nu...

Yep

Zo hebben we toch altijd alles eruit gefilterd.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
AllesZonderCondoom zei:

Ransom zei:
Yep

Zo hebben we toch altijd alles eruit gefilterd.

Dus eigenlijk zeggen jullie, dank zij dit topic heb ik weer €120,- uitgespaard.... :cool: :cool: :cool:

A

Anonymous

Guest
Dat zou je graag horen, @CWP. ;) Maar "eigenlijk" zeg ik: zo kijk ik altijd naar elke advertentie, dus - of het nu wel of niet hier wordt gemeld - ik zou sws er al niet intrappen... Kinky, Sexjobs, Redlights, Afspraakjes, etc. Het wemelt van dit type advertenties. En idd verbazingwekkend hoeveel types er een sport van van maken zich voor de gek te laten houden en de kop steeds weer aan dezelfde steen te stoten. Als het bloed naar het geslacht vloeit houdt bij velen blijkbaar het denken op.

Maar, als anderen deze hulp nodig hebben om het bloed weer terug naar de hersenen te laten vloeien, moeten ze er idd hun voordeel mee doen.

A

Anonymous

Guest
Ach, een beetje "humor" op zijn tijd mag ook wel....Toch? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Wat een algemeen gekwebbel weer van de bekende personen die hun plasje moeten doen. Lijkt me voordat het hier weer uit de bekende hand loopt en het niet meer over de dame zelf gaat eerder thuis te horen in het algemene topic meningen en commentaren https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=195&t=3960

Vaak als er een advertentie net is aangemaakt, staan er gezichtsfoto's bij die later nog weleens worden weggehaald. Dat maakt het zo interessant die nieuwe adjes te spotten en op te slaan. Zie bijvoorbeeld https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=92&t=4636.
-

Terug
Naar boven