Anabel - Den Haag

A

Anonymous

Guest
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar nog geen recensies geschreven omdat ik nog nooit bare ben gegaan. Gisternacht na het stappen was ik dronken genoeg om het toch te doen, dus heb ik deze dame gebeld:

Vrouwen met een sex advertentie voor een sex afspraak

Was op zich een leuke verschijning (ze is de dame van de foto's), maar ze is wel een stukje ouder dan ze zich voordoet. Pijpen deed ze zonder, zeer matig overigens, en na 1 minuut zei ze al dat het tijd was om te neuken. Vervolgens haalt ze een condoom tevoorschijn, terwijl ik expliciet aan de telefoon met haar had afgesproken dat we het zonder zouden doen. Nou dat was nu absoluut geen optie, dus uiteindelijk maar condoom omgedaan. Vervolgens loopt ze heel nep te kreunen en te zeggen dat ze de hele tijd klaarkomt, en mij een beetje proberen te rushen om ook te komen. Dit lukte natuurlijk niet dus uiteindelijk heeft ze me maar klaargetrokken.

Al met al heb ik dus 150 euro neergeteld voor een handjob. Deze dame doet niet wat ze beloofd, en wat ze wel doet doet ze slecht. Misschien was het ook niet slim van me haar te bellen, maar ik ben een beginnend wandelaar dus ik herken de slechte advertenties niet. Maak in elk geval niet dezelfde fout als mij en vermijd deze dame!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dronken naar de hoeren gaan is ook vragen om een lege knip... je bent er nog goed van af gekomen met €150,-....

ummagumma

Toogplakker
10 mei 2015
68
2
zachlau zei:
Hallo allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op dit forum, maar nog geen recensies geschreven omdat ik nog nooit bare ben gegaan. Gisternacht na het stappen was ik dronken genoeg om het toch te doen, dus heb ik deze dame gebeld:

..... Dronken en dan van een vrouw verlangen dat ze zich vol overgave aan je geeft.......Heeft alles met respect te maken.
Ga de volgende keer nuchter, gewassen, verzorgd en met respect naar een dame en je hebt wat je zoekt.

Umma G.

A

Anonymous

Guest
..... Dronken en dan van een vrouw verlangen dat ze zich vol overgave aan je geeft.......Heeft alles met respect te maken.
Ga de volgende keer nuchter, gewassen, verzorgd en met respect naar een dame en je hebt wat je zoekt.

Umma G.

Als je niks te zeggen hebt, zeg dan ook gewoon niks. Ik probeer hier andere mannen te waarschuwen, en jou assumpties slaan nergens op.
Ik douche/was/poets m'n tanden altijd van te voren, en nu ook. Bovendien ga je ervan uit dat ik vrouwen niet met respect kan behandelen als ik heb gedronken, wat natuurlijk nergens op slaat. Trouwens begon deze dame binnen 1 minuut al over cocaine, omdat ze dat met mij wou doen, dus ik denk dat ze zelf ook aardig onder de invloed was.

Terug
Naar boven