Anaal zonder condoom in Duitsland

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Ik ben nieuw op dit forum.
Kan iemand mij vertellen waar in Duitsland zonder condoom anaal aangeboden wordt ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Ik kom regelmatig in Duitse RTC saunaclubs.
In Duisburg (Konrad-Adenauer-Ring 17) zit villa venus.
Ik weet dat daar zeker 2 dames anaal doen voor 20€ meerprijs. Je betaalt naar gelang de duur van de kamergang en dat is 20 min 30€, 30 min 40€, 40 min 50€ en 60 min 80€ en je krijgt dan complete service dus met (tong)zoenen, beffen, PZC en NZC. Daar mogen dames niks extra's voor vragen.

De 2 dames die in deze club aanbieden zijn;
Roxana, 23 jarige Roemeense met ietwat stevig postuur met cup c/d en goede kont, zit vooraan bij de frisdrankautomaat op banknummer 5). Ze biedt geweldige service en is gewillig wat blijkt in het feit dat ze veel kamergangen maakt. Zelfs ik mocht haar anaal neuken met mijn bovengemiddelde pik dus grootte geen probleem.
Cherry, wat oudere dame en wat groter als Roxana en ter herkenning heeft ze een gouden tand in haar gebit.

Entree in de club is doorgaans 30€, momenteel maar 10€ als je tussen 10 en 12 uur en na 19 uur binnenkomt, en dan krijg je 2 handdoeken bij binnenkomst aangereikt en gratis gebruik van sauna en koffie en frisdrank zijn inbegrepen.
Ook krijg je 2 sleutels voor de locker vlak naast de balie en eentje voor de kast beneden waar je je kleding kwijt kunt.

Veel dames lopen daar naakt rond en hebben een eigen zitplek in het zitgedeelte en het is gebruikelijk om vooraf aan de kamergang op de bank van jouw dame plaats te nemen waarmee je aangeeft met desbetreffende dame te gaan kameren en waar je zo'n 5 tot 10 minuten voorspel mag/kan hebben dus denk aan (tong)zoenen, aftrekken en eventueel PZC en uiteraard wat praten.

A

Anonymous

Guest
Super dank voor deze reactie ! Dit is wat ik zoek. Is Roxana nog daar. Ik ben zelf 53 jaar is dat nog een probleem ?

A

Anonymous

Guest
Robbie nog een vraag? Zijn er dames dat jij weet die besamt gebeft kunnen worden ? Moet je dat ergens aangeven ?
Tom

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Als je wilt, spuit ik haar kutje wel vol. En dan mag jij daarna. Ik zou wel aanstaande dinsdag willen gaan.

A

Anonymous

Guest
Stan is 10 uur oké ? Hoe oud ben jij ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Roxana is er nog maar bel voor de zekerheid met de club voor het geval ze een vrije dag heeft als je komt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Altijd een dame vooraf vragen of ze besammt gebeft of geneukt kan/wil worden. Ik had een dame dat ook gevraagd want ik wilde haar vorbesammt neuken. Toen ik haar weer terug zag komen liep ik naar haar toe maar ze zei dat de klant haar met condoom had geneukt :lol:

A

Anonymous

Guest
Robbie kun je in villa Venus ook in openbare gelegenheid neuken ?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
Nou in het zitgedeelte waar dames hun zitplek hebben en de mannen zitten wordt er niet geneukt maar als je met een dame naar boven loopt waar zich ook 2 banken bevinden is de mogelijkheid om daar te neuken want dat is uit het zicht van de theke (balievrouw) maar of dat nou echt openbaar is maar daar lopen wel de dames met hun klanten als ze gaan kameren of als ze gekamerd hebben en ik zit daar ook wel eens op de bank om me een beetje af te zonderen dus bekijks zul je vast krijgen als je daar een dame een poosje aan het neuken bent.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelaars,

Lid TomR heeft zijn lidmaatschap opgezegd dus dit onderwerp gaat voor nu op slot.
Gaan later wel kijken wat er met dit onderwerp gebeurd want het is een chatbox geworden dat niet de bedoeling is.

Mvg Moderatorteam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven