Anaal: Normaal bare

Supremo1981

Snuffelaar
20 sep 2021
15
5
Beste mannen,

Welke dame bied anaal aan zonder? Ik heb de forums zo een beetje afgespeurd maar kom ze niet tegen en bij de bekende straatjes al helemaal niet. Op de bekende websites vraagt men absurde bedragen (€300+++) voor een half uurtje kontbonken.
Excuses als ik het in de verkeerde rubriek heb geplaatst…. Ben meer een leesgenieter hier dan een topicplaatser

Lumilover

Toogplakker
13 jun 2018
64
1

Supremo1981

Snuffelaar
20 sep 2021
15
5
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ana al ervaren, bij het pijpen zat er toch een rubbertje op☹️ terwijl dit niet afgesproken was maar goed dit was enkele jaren geleden

Laatst bewerkt door een moderator:

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
De paar leuke, niet te oude dames waar ik hem bare in kontje kon stoppen hebben afgehaakt. Gestopt, verdwenen, vinden hem plots te dik ( nochtans al minstens 5 keer hun kontje volgespoten).

Vroeger vond ik al snel vervanging, maar nu lukt dat precies niet meer. Tis niet meer pleasant ☹️

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282

Deze Chanel deed gisteren een gb bij A&F. Bood idd ook anaal zonder aan. Voor mij was persoonlijk geen topavond. Kon niet hard genoeg worden om haar kontje binnen te komen. Lag niet aan haar, ws aan mezelf en de tamme sfeer die er heerste toen ik er was. Ze heeft me toen niet onverdienstelijk leeggezogen en ik ben weggegaan. Wellicht is het toen nog gezellig geworden :)

Terug
Naar boven