Anaal: Hard

Voormalig lid 31860

Snuffelaar
21 aug 2022
8
0
Edit moderatorteam: bericht verplaatst naar correcte rubriek!

Hey goeiemorgen medewandelaars
Ik heb een vraag?
Waar vind ik de beste dames voor goede en harde anale seks?
Liefst omgeving limburg NL of BL
Alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste Neukerd123987,

Gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

- Plaats je bericht in de correcte rubriek aub
- Als er nog geen recensies bestaan, zet de vraag dan in de juiste 'rubriek': Waar kan ik terecht voor …?

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.785
449
Lola la Rouge kan hem behoorlijk hard en diep hebben in haar mooie kontje, en je kan haar goed volspuiten !
Afspraak maken kan een drama zijn ?!

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Neukerd123987 zei:
Edit moderatorteam: bericht verplaatst naar correcte rubriek!

Hey goeiemorgen medewandelaars
Ik heb een vraag?
Waar vind ik de beste dames voor goede en harde anale seks?
Liefst omgeving limburg NL of BL
Alvast bedankt!

Dat wil ik ook wel weten, maar het mogen meiden in heel Nederland of heel België zijn. ik rij er wel naar toe! :lol:

Verder kan je terecht bij de in een andere topic aangehaalde Chanel tegenwoordig in Alkmaar. Wel heel ver uit de buurt, maar je kan hem meteen in 1 stoot diep haar reet in rammen tot de wortel en dan als een bezetene erop los rammen! Moet je het van tevoren tijdens het maken van de date wel even aangeven. Ik heb haar nooit glijmiddel zien gebruiken trouwens haha :lol:

Voormalig lid 31860

Snuffelaar
21 aug 2022
8
0
Lola inderdaad vaker al geappt alleen nooit antwoord gekregen
Joanna helaas niet zo mijn ding
Ik zal die chanel eens een keertje appe
Zijn er ook ergens fotos van deze dame te vinden?

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Sabrina Johnson kan dat zeker, maar ook bij haar zal je het eerst even moeten aangeven.

Heb ooit in Utrecht zo'n super lekker slank wijfie met grote tieten van een jaar of 21 gekend die ik 2 keer bezocht heb in een hotel aldaar.
Alle 2 de keren drukte ik hem meteen keihard zonder glijmiddel erin en het enige wat ik hoorde was een keiharde OEF!!! :D
Daarna heb ik haar retegat helemaal kapot geneukt en ze vond het heerlijk!!! Hahahahahaha geweldig was het! :lol: :lol: :lol:

Helaas daarna compleet van de aardbodem verdwenen....... :(

• Like
Waarderingen: Any6

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik zou graag eens een studente hebben voor anal creampie. Maar zo lastig te vinden. Heb er zelfs wel wat geld voor over. Een knappe meid die anale creampie toelaat.

Voormalig lid 32972

Toogplakker
2 okt 2022
121
45
Ik heb er ooit 1 gekend een jaar of 10 geleden uit Utrecht en die pas op sexjobs adverteerde, waarbij ik haar 1 keer zo kei en keihard in haar reet ramde dat op het moment ik klaar kwam we beiden van het bed vlogen, omdat we met onze kop richting voeteneinde wezen, maar op het moment dat ik klaarkwam kwam zij ook klaar en vloog mijn lul haar retegat uit en spoot de stront de hele de kamer door en alles lag onder de stront!

Hahahahahaha :lol: :lol: :lol: geweldig was dat!! Zij schaamde zich dood, maar ik kon er wel om lachen. Zie sommigen hier er raar over doen, maar op het moment dat je een wijf keihard in haar reet beukt loop je altijd de kans onder de bruine rotzooi te zitten, omdat er diep in de darmen ook nog stront kan zitten waar je met het spoelen niet bij kan, maar daar heb ik letterlijk gezegd SCHIJT aan! :D :lol: :p

Perineum

Toogplakker
5 okt 2020
77
50
Hear hear, dit doet me zo terugdenken aan mijn actieve wandeltijd.

Dame voelde zich zo gegeneerd, maar ik vertelde haar dat ik haar zo gestimuleerd had dat het meest warme en diepste uit haar los kwam...

Daarna lekker samen onder de douche geweest, en er uiteraard meer dan een kusje op gegeven!

Anale stimulatie kan inderdaad een behoorlijke opluchting geven:

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik vind het de laatste maanden steeds moeilijker om dame ( niet te oud) te vinden die anaal toelaat. Iemand nog recente tips?

Bdg

Toogplakker
18 jul 2021
47
9
Probeer eens Bruna. Zit vaak ik Brussel, Charleroi en Oostende. Is wel een ex-trans naar ik heb gehoord. Maar geen klachten van...;)

Terug
Naar boven