Anaal - Den Haag (Geleen & Doublet)

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Calvinharris zei:
Tja ik zoek een anaal hoertje op de doublet. Want je neemt roxana het anaal prinsesje die nu niet meer onder ons is :shock:

Euh, wat wordt hiermee bedoeld? Werkt ze niet meer op Doublet, of iets anders?

Gr. harry

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Jammer van Roxana, was wel een lekkertje. Op de Geleenstraat kan je volgens mij terecht bij Anna uit Colombia, Nederlandse Carla, Surinaamse Ascha en Alexia/Anda uit Roemenië. Ik heb Ascha en Anna in beide gaatjes ZC kunnen nemen, Alexia/Anda helaas niet anaal. Carla hoop ik binnenkort eens "te doen" :p .

Best wel aanbod op de Geleen volgens mij. En ik denk dat er veel meer is, zeker als je de dames al een keertje ontmoet hebt en ze respectvol behandelt.... En op de Doublet lijkt het nog vaker voor te komen.

Succes,
Harry

A

Anonymous

Guest
Goed nieuws , Roxana is weer gespot in Doub ………………..

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Het wisselt een beetje en afhankelijk van haar bui of ze anaal zonder condoom doet, interne donatie in haar kontje wil ze meestal niet.
Ook de kosten wisselen, soms wil ze 80 euro voor anaal, dat betaal ik nooit, zeg altijd heb 50 graag of niet en dan gaat ze altijd wel overstag.

gunot33333

Snuffelaar
16 aug 2020
16
1
Ik ben zelf een fan van grote 'zachte' billen, Bij welke dame kan ik terecht voor anal eventueel creampie
Vind ik persoonlijk veel lekkerder stoten :D
Naam(en) en kamer nummer alstublieft

Harry4321

Toogplakker
4 dec 2017
118
58
Sjoerd82 zei:
walkwalk zei:
Goed nieuws , Roxana is weer gespot in Doub ………………..

Maar voor zover ik weet, doet zij geen anaal zonder condoom en al helemaal niet met interne donatie.

Nou Sjoerd, Ik kan je verzekeren dat ze zeker wel anaal ZC doet. En ook met interne donatie. Waarna ze zich zittend op de wasbak ging wassen (terwijl je zo haar poes inkijkt) waarna je weer zo geil (zij ook volgens mij) bent dat je het hele nummertje nog ns doet. :D
Gr. Harry

Terug
Naar boven