Ana/Miles (vh Zara, Ali) - Turnhout

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Je hebt het gouden ticket makker! Nu op naar die chocoladefabriek! Ik ben jaloers, ik hoop met je mee op een geile date! Ik ben benieuwd naar die recensie...

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Jammer jammer jammer. Vanochtend appte ze goedemorgen en heb ik haar doorgegeven hoe laat ik vanavond kon, of die tijd akkoord was en ze het adres wilde sturen. Kreeg als antwoord dat ze dat ongeveer een uur voor de afspraak zou laten weten, dit vanwege mijn reistijd van een klein uurtje. Een half uur voor de afgesproken tijd, en dus al een half uur te laat nog niets ontvangen en haar een app gestuurd. Tot op heden niets meer gehoord en dus geen date gehad. Jammer want het blijft voor mij de mooiste kut die ik onder de huidige advertenties heb ontdekt.

niceone

Snuffelaar
13 apr 2015
3
3
Ben vorige week bij haar geweest. Ik appte haar en een afspraak was binnen een kwartier gemaakt. Direct bij binnenkomst beestachtige harde sex. Mega geil en heb haar kutje goed afgevuld.

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
IS zeldzaam dat je ook echt de dame treft. Als het lukt kun je haar prima af raggen. Maar het risico dat ze afzegt of je laat zitten is erg groot. Als je van een onnozel rondje rijden door de kempen houdt, dan is dat natuurlijk geen probleem. Ieder zijn ding. Na de eerste date houdt de dame doorgaans contact en uiteindelijk begint ze bij iedereen over geld voor nieuwe borsten, een lening die ze nodig heeft, vulva kanker, exen die haar niet meer willen zien, kinderbescherming, blauwgeneukte kutjes, uit huis zettingen,....
Ik krijg daar niet echt een harde van 🙃

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Werkt nu onder de naam Angel in Poppel en Angel - Goirle maar ontvangt in de omgeving van Ravels en Poppel.
Dame was hier actief en "zeer discreet" in discussie met klanten om vervolgens het noodzakelijk vond om van naam te wijzigen.

Dirtylover

Toogplakker
17 mei 2021
25
5
En ben je binnen geraakt Belske? Want mij is het nog niet gelukt om een huisnummer te krijgen, ze geeft via whatsapp de straat en laat vervolgens niets meer horen jammer genoeg. Als het jou wel gelukt is hoe was de date?

belske

Snuffelaar
29 mei 2024
11
2
En ben je binnen geraakt Belske? Want mij is het nog niet gelukt om een huisnummer te krijgen, ze geeft via whatsapp de straat en laat vervolgens niets meer horen jammer genoeg. Als het jou wel gelukt is hoe was de date?
Jawel ik ben binnen geweest.

De date was goed.
Ze liet alles toe.
Een echte slet

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Wel een lekker spermabekje hoor. Heb soraai al eens flink geneukt maar zegde erg vaak af waardoor ik ben afgehaakt. iemand nog ervaringen recent?

Terug
Naar boven