Ana/Miles (vh Zara, Ali) - Turnhout

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Afgesproken bij een love hotel in België. Je krijgt er gratis een hoop ellende bij. Afspraken komt dame niet na en hierna neemt ze uit eigen initiatief contact op met verschillende Belgische en Nederlandse mobiele nummers. Het lijkt een spannende dame, en je krijgt wel een avontuur, maar niet waar je op gehoopt had. Voor mij onbetrouwbaar adres een niet discreet.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Met alle respect JanXXL, maar ik begrijp echt niet dat je na zoveel pagina's met negatieve commentaar toch nog afspreekt. Het is niet dat er 3 reacties waren waarvan 1 slecht hè. Nee, er waren tientallen reacties, en allemààl slecht. Dan vraag je er toch wel wat om, niet?

Zoals vaak wordt gezegd: als het te mooi (lees: geil) is om waar te zijn, is het dat meestal ook...

JanXXL

Toogplakker
16 nov 2021
107
18
Onbetrouwbaar adres.
Daarmee komt afspraken niet na en je komt voor niets naar haar adres.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Heeft een tijdje op Redlights geadverteerd onder de naam Zara. Zat helemaal in het begin in Turnhout. Is daarna lang offline gegaan, en sinds kort opgedoken in Ravels. Heb haar al vaker proberen te contacteren, maar ze reageert 1 v/d 100. Zelfs in de tijd dat haar nummer online stond reageerde ze zo goed als niet. En als ze reageert kan je er niks uit opmaken. Is zo labiel als iets. Kan natuurlijk ook aan mij liggen....

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Bijna een jaar lid @Hoihio123 nog geen 1 review, alleen maar vragen stellen en niks leveren aan de Community, ga zelf en schrijf een review zou ik zeggen

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Heb haar net via SJ een bericht gestuurd dat ik morgenavond in de buurt ben en kreeg binnen 2 minuten antwoord met haar nummer. Geappt, weer gelijk antwoord. Nu morgenavond even tot een daadwerkelijke afspraak zien te komen.

Terug
Naar boven