Ana&Lary - Antwerpen

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb reeds contact gehad, alleen de brunette doet zonder condoom. Anders had ik ze beiden wel eens uitgeprobeerd.

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Ik kom net naar buiten. Had geappt en gevraagd om trio voor 30 minuten alleen pijpen en likken zonder condoom met klaarkomen op gezicht en in mond. Was mogelijk voor 160 euro. Op RL staat dondere slanke meid Ana met blonde vriendin. Die is er dus niet meer. Nu een andere slanke, niet zo dun als Ana, meid bij. Naam is S ndr.. hele mooie meid.
Ik wilde met de 2 meiden nog wel de trio doen, maar, helaas te doen gebruikelijk, was alleen de prijs hetzelfde t.w. 160 euro. Maar alleen pijpen, likken kon niet. Tongzoenen ook niet en klaarkomen op gezicht en in mond helemaal niet. Getwijfeld en toen toch maar Ana weggestuurd en verder gepraat met S.ndr. om te informeren of neuken zonder nog een optie was. Nu, dat deden ze dus allebei niet. Het meisje die dat wel deed was al weer weg, zei ze.
Toen ben ik ook maar weggeweest.
Misschien stom, want het zijn alle twee mooie meiden.
Maar als ze niet doen wat ze beloven in de WA of wat staat in de advertentie, dan ben ik er tegenwoordig klaar mee. Met stijve lul de deur uitgelopen.

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Kreeg na mijn vertrek nog een WA dat Ana toch wel aan NZC doet. Maar geen TZ en geen CIM en COF. Heb nog getwijfeld om terug te gaan, maar ik vond Ana toch wel vervelend en arrogant en niet vriendelijk overkomen daarvoor. Dus maar afgewezen.

Terug
Naar boven