Ana - Antwerpen

mailmy

Toogplakker
15 aug 2023
58
19
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Opgepast
Heeft 2 nummers

Bijlagen

• Screenshot_2024-07-03-08-04-09-37_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
    Screenshot_2024-07-03-08-04-09-37_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
    307,5 KB · Weergaven: 215

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Ik schrijf niet snel slechte referenties, maar maak nu toch echt een uitzondering en had de reviews van mijn voorgangers gewoon moeten geloven. Dit meisje, hoe mooi ze ook is, moet je gewoon links laten liggen. Zit er alleen om, samen met vriendin A.l.e.k.s.a.n.d.r.a., ons geld, letterlijk en figuurlijk, uit de zakken te kloppen. Ik spendeer er geen woorden meer aan dan alleen: mijden deze meiden.

• Like
Waarderingen: hase

Voormalig lid 44783

Snuffelaar
5 jun 2024
6
1
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Je poste hetzelfde bericht bij 'Aleksandra'.
Heb je ze beiden bezocht en tweemaal een tegenvaller?

Laatst bewerkt door een moderator:

PulaSigur

Toogplakker
27 jun 2024
168
233
Zit er alleen om, samen met vriendin A.l.e.k.s.a.n.d.r.a., ons geld, letterlijk en figuurlijk, uit de zakken te kloppen. Ik spendeer er geen woorden meer aan dan alleen: mijden deze meiden.
Zoals bijna alle meiden van dit soort rondtrekkende gepimpte lokvogels waar Redlights van uitpuilt.

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Ik zou graag iets lezen met wat meer details.
Lukt het om een afspraak te maken? Is het de dame van de fotos? Gebruikt ze een planner? Doet ze wat er in de advertentie staat?

Ik heb even contact gehad met haar en kreeg een prijslijst en vrij snel antwoord.
Maar ik stond al te wachten voor Evy in Wommelgem, toen mijn afspraak met Evy toch door ging heb ik Ana afgezegd.

Heeft er iemand info?
Wat viel er dan zo tegen?

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Ik was bij Aleksandra geweest die ontvangt in hetzelfde Appartment. Mr ik kan u garanderen die Aleksandra daar moet je zelf meer initiatief mee nemen. Wat betreft Ana ik heb haar nog niet geprobeerd maar kan nu al zeggen ik ga haar ook niet doen. Zij is vrij onbeleefd toen ik uit de douche kwam zat ze daar in die living en begon mij heel hard uit te lachen en lachte ook met Aleksandra. Ook zei ze dat ik een kleine piet heb en dat ze alleen gespierde jongens wilt. Nou ik ben blij dat ik er niet geweest ben. Aleksandra is in dat op zicht veel aangenamer. Ana denkt echt dat wij haar nodig hebben terwijl wij degene met geld zijn. Maar ja sommige hoeren zijn delusional. Het feit dat ze haar plaats niet kent. Ga ik haar niet proberen en het feit dat ze zegt wat ze wilt ook

kaaskop

Toogplakker
8 okt 2023
60
34
Heeft die Alexandra ook een advertentie? Ik zie als ik zoek drie keer Ana maar geen Alexandra, of adverteerd ze niet nzc?

Ik zou denk ik ook niet zo blij worden van zulke opmerkingen, maar aan de andere kant, Ana zal genoeg heren met kleine pieten en weinig spieren over zich heen krijgen, anders moet ze er wel heel veel na binnenkomst terugsturen. Het lachen is aan mij als ze vol room zit

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste medewandelaars,
deze topic gaat over Ana- Antwerpen!

Gelieve dan ook de recensies en vragen enkel over haar te stellen, anders zijn we genoodzaakt maatregelen te nemen.
Jullie weten ondertussen al heel goed dat er slechts 1 dame per topic mag/kan besproken worden.
Gelieve jullie daaraan te houden.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Heeft die Alexandra ook een advertentie? Ik zie als ik zoek drie keer Ana maar geen Alexandra, of adverteerd ze niet nzc?

Ik zou denk ik ook niet zo blij worden van zulke opmerkingen, maar aan de andere kant, Ana zal genoeg heren met kleine pieten en weinig spieren over zich heen krijgen, anders moet ze er wel heel veel na binnenkomst terugsturen. Het lachen is aan mij als ze vol room zit
Ik snap u wel. Het maakt niet uit. Het ding is ik was niet voor haar gekomen. En een normale hallo zou meer klasse hebben dan zo begin uitlachen. Ze heeft geen klasse is onbeleefd begrijp je.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Proberen een wandelaar uitlachen is niet zo deftig.
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Keer het eens om wandelaars lachen een vrouw niet uit. Dat doe je niet.

Even een kort verhaaltje.
Wandelaar heeft zich uitgekleed bij het bezoek aan een Antwerpse dame.
De DVP constateert dat hij een klein piemeltje heeft en maakt daar een opmerking over.
Allez, dat is maar een klein trompettertje.
Ja zegt de wanderlaar, ik wist niet dat ik voor z'n grote zaal moest spelen.

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Ja awel dat bedoel ik en dan begon zij heel hard te lachen en met die Aleksandra te roddelen. Ik voel mij niet op mijn tenen getrapt. Mr ik weet al zo iemand voelt zich veel te veel op haar gemak en de kans dat ze jou gaat respecteren is klein. En bij mij ik wil ook respect krijgen dat is eigenlijk belangrijker dan en goeie deepthroat.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Of respect het goede woord is weet ik niet.
Als wandelaar is het prettig wanneer de dame vriendelijk is en doet wat er gevraagd is.
Dat begint al redelijk zeldzaam te zijn voor ons wandelaars.
Meestal is het geld afgeven en maar hopen dat je waar voor je geld krijgt.
Het maakt niet uit of je naar de ramen gaat, naar een privéhuis of naar een dame die alleen ontvangt.

Gelukkig zitten er ook nog positieve uitzonderingen bij. Die geven de liefhebber weer moed.
Bij HoD in Amersfoort een geile ontmoeting gehad met een dame die perfect aanvoelde wat mij geil maakt.
Lara deed precies wat ik haar vroeg. Ik kwam zeer goed klaar. Zo kan het ook.

Terug
Naar boven