AmyJ - Terheijden OPLICHTING

A

Anonymous

Guest
Na acht jaar gewandeld te hebben, heb ik wel eens belabberde ervaringen meegemaakt maar ben nog nooit opgelicht. Hierdoor ben ik roekeloos geworden zodat ik zojuist in het oudste trucje uit het boek getrapt ben. De zogenaamde "ik ga even iets bij de cauffeur halen" truc.

Dame adverteert onder de naam AmyJ uit Terheijden en gebruikt het emaoldres [email protected]. Ik vermoed dat ze steeds andere namen en emailadressen gebruikt. Enfin, wat over en weer gemaild, foto van mezelf gestuurd, paar keer afgezegd waarna ze toenet eindelijk aankwam. Moest aan de deur betalen en ze zei dat ze het even aan de chauffeur ging geven. En zoals jullie al raden: weg was ze. Ik zal hieronder een printscreen van de advertentietekst van sexjobs plaatsen. Als jullie zo'n tekst lezen, neem geen contact met haar op, stuur haar je gegevens en foto's niet en vermijd haar.

De advertentie was meteen verwijderd nadat ze met mijn geld vertrokken is. Ze zal vast nog wel een keer ergens onder een andere naam opduiken.

Ik heb zowat alle rode vlaggen genegeerd omdat ik even snel een lekker ding wilde volblaffen. Erg lomp dus. Nouja, kan ik weer afstrepen tegen die spontaan bare ervaring die ik in juni vorig jaar heb gehad met een superlekkere milf. Yin en Yang he.

A

Anonymous

Guest
Hier nog een printscreen van de advertentie.

Bijlagen

• Advertentie Janey.png
    Advertentie Janey.png
    81,6 KB · Weergaven: 797
A

Anonymous

Guest
Hieronder nog een printscreen met meer informatie zoals het advertentienummer.

Bijlagen

• Advertentie Janey 2.png
    Advertentie Janey 2.png
    81,9 KB · Weergaven: 776
A

Anonymous

Guest
Misschien een idee dat iemand haar even een soort van lokmail stuurt via het contactformulier van sexjobs om te kijken welk emailadres er uit de reactie daarop rolt? Kan dit eigenlijk ook gerapporteerd worden aan sexjobs en zo ja, kunnen zij haar advertentie dan weghalen?

Ik ben niet voor ongelooflijk veel geld opgelicht maar vind het toch wel een dingetje dat dat vuilnis gewoon door kan blijven gaan met haar praktijken.

A

Anonymous

Guest
Hoi medeforumleden,

Was wat aan het grasduinen op sexjobs en ja hoor, madame is weer actief. Nu onder de naam Jayla. Doe me een lol en laat haar links liggen. Stuur geen foto of overige persoonsgegevens aan haar en spreek niet met haar af want je bent je geld kwijt.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/korte-date-_7750281
Ze heeft zich in alle advertenties omschreven als een getinte vrouw van in de 20 die uitsluitend korte dates aanbiedt (aftrekken, borsten onderspuiten, pzc of nzc) voor een bedrag tussen de 50 en 100 euro. Ze verzet tijdens het mailcontact meerdere malen de afspraak en kondigt van tevoren aan dat ze het geld aan de deur wil hebben. Ze komt daadwerkelijk bij je thuis opdagen en als ze het geld heeft dan moet ze het even opbergen of zoiets waarna ze er als een haas vandoor gaat.

Ik kwam haar advertentie toevallig weer tegen dus ik dacht ik meld het even.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ben wel benieuwd wat er gebeurt als je haar niet laat weglopen met je geld. Dat is vast ook de reden dat ze een foto van je wil en waarom je daar eigenlijk nooit aan moet voldoen. Je bent enorm chantabel als ze je foto's en adres hebben.

Maar goed, je kan oplichters toch nooit tegenhouden. Sexjobs zal altijd zeggen dat ze alleen advertenties plaatsen en verder niet ingaan op de dates. De politie kan je alleen inschakelen als ze daadwerkelijk bij je thuis is. Ze gaan echt geen energie steken in de opsporing.

Dit is echt een geval van bewust zijn en het je niet laten overkomen. Gewoon binnenlaten, deur dicht en geld geven. Als ze weg wil, mag dat, maar wel zonder geld.

A

Anonymous

Guest
Goedenavond Dilemma,

Het was ook heel lomp van me om met haar in zee te gaan. Achteraf gezien kon je de oplichting eigenlijk al van kilometers ver aan zien komen. Ik was erg geil en dacht na met het kleine bolleke. Ik heb verder niks meer van haar gehoord gelukkig. Als ze me zou chanteren, dan heb ik liever dat ze alles maar online gooit dan dat ik haar betaal. Ik ben nogal een einzelgänger en niet actief op social media dus ik denk niet dat mijn zeer beperkte sociale cirkel achter mijn geheime hobby zou komen. Ik baal alleen nog steeds dat ik mijn pijp niet bij haar leeg geklopt heb want ze was redelijk lekker om te zien. Ik denk niet dat ik haar binnen kon houden. Ik vermoed dat er een gast bij haar in de auto zat voor het geval er "moeilijkheden" kwamen.

Gewoon maar mijn verlies nemen. Zit niks anders op helaas.

31 aug 2016
1.194
112
Zelfde soort ervaring heb ik jaren terug opgedaan bij een bezoek aan een privé dame .
Na betaling ging ze zich opfrissen in de badkamer ..
Na een tijdje hoorde ik wat gestommel komt er een oude kerel binnen die verschrikt mij zie zitten in zijn appartement .blijkt zij via de 2de deur langs de voordeur gevlucht te zijn .

Door de schrik ben ik op de vlucht gegaan .

Niet rechtstreeks naar mijn auto maar een café in.
Waar ik tot bezinning kwam .
En op onderzoek ging .
De Whatsapp was geblokkeerd .
Met mijn andere nummer kon ik haar nog wel connecten .

Al deze informatie toen door gegeven aan de politie .omdat de oudere man daar ook mee dreigde .
Heb een bla bla bericht van de politie ontvangen .

31 aug 2016
1.194
112
Zelfde soort ervaring heb ik jaren terug opgedaan bij een bezoek aan een privé dame .
Na betaling ging ze zich opfrissen in de badkamer ..
Na een tijdje hoorde ik wat gestommel komt er een oude kerel binnen die verschrikt mij zie zitten in zijn appartement .blijkt zij via de 2de deur langs de voordeur gevlucht te zijn .

Door de schrik ben ik op de vlucht gegaan .

Niet rechtstreeks naar mijn auto maar een café in.
Waar ik tot bezinning kwam .
En op onderzoek ging .
De Whatsapp was geblokkeerd .
Met mijn andere nummer kon ik haar nog wel connecten .

Al deze informatie toen door gegeven aan de politie .omdat de oudere man daar ook mee dreigde .
Heb een bla bla bericht van de politie ontvangen .

Terug
Naar boven