Amira / Aminatje - Den Haag

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Backup

Bijlagen

• IMG_3576.PNG
    IMG_3576.PNG
    1,5 MB · Weergaven: 1.358
  • IMG_3577.PNG
    IMG_3577.PNG
    186,6 KB · Weergaven: 1.345
A

Anonymous

Guest
Had whatsapp contact met haar en zij gaf aan in het NH hotel te zitten. Daarna geen reactie meer gehad.

A

Anonymous

Guest
In haar laatste adv. heefr ze andere fotootjes. Waarbij het lijkt of ze grotere borsten heeft. Twijfels of dit echt of fake is ? Ontving gister in Zoetermeer.

A

Anonymous

Guest
Dus nog niemand heeft haar echt ontmoet? Heb haar nu op WA

A

Anonymous

Guest
Ik heb eindelijk zelf mar afspraak met haar gemaakt via whatsapp.
Alles was mogelijk behalve anaal, nzc +€20,-.
Haar in Den Haag opgepikt bij Den Haag centraal, ziet er wel lekker uit, ddus werd blij toen ik haar zag.
Plekje gezocht, betaald en toen begon het drama.
Nietss bleek mogelijk niet zoenen, pijpen zonder maar met veel tegenzin en neuken zonder deed ze toch maar niet vond ze te gevaarlijk, uiteindlijke hele discusie gehad over wat ik betaald had.
Haar kwaad uit de auto gezet en weggegaan, t mijden meid dus, Probeert de boel op te lichten.
Wees gewaarschuwd!

A

Anonymous

Guest
Ik ben ook bij haar geweest in het hotel in Zoetermeer twee weken terug. Mooi gezichtje, mooie rondingen, ongeveer 1.60m.

Ze is idd Marokkaanse en vriendelijk. Ze zag er netjes en verzorgd uit.

Ik vond de sex niet heel bijzonder, zeker het pijpen niet, maar ze doet wel lekker verder mee. Denk dat het ook te maken heeft met haar onervarenheid.

Qua prijs iets aan de hoge kant.

Het kan zijn dat ze nu probeert makkelijk geld te verdienen en in het begin nog meedeed met het script.

TMM nu dus. Jammer

A

Anonymous

Guest
Nee dat deed ze dus niet!
Oplichtster beloofd veel en dan bij date is er niks mogelijk

A

Anonymous

Guest
Ze heeft duidelijk haar strategie veranderd. Maar zie haar ook niet meer op Sj staan.

Aanbod is gewoon bagger op sj en k en daarom beter mooie meiden op andere manieren oppikken. Kost ook geld maar is dan wel echt en vaak veel beter qua beleving en mooier qua uiterlijk.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Torren zei:

Eigenlijk vroeg ik dat aan Robinhood2017 omdat er in zijn verslag niet stond dat hij haar niet kon neuken zonder condoom.

A

Anonymous

Guest
Bareneuker zei:
Torren zei:

Eigenlijk vroeg ik dat aan Robinhood2017 omdat er in zijn verslag niet stond dat hij haar niet kon neuken zonder condoom.

Oh ok.

Bareneuker,

Ja, het was volledig en alles zonder condoom.

A

Anonymous

Guest
Is al een recensie van,volgensmij onder Amina.

Was in het begin betrouwbaar en netjes maar schijnbaar belazert ze nu de boeldoor eerst te laten afrekenen en dan niet de beloofde diensten na te komen. Lees de slechte recensies maar...

A

Anonymous

Guest
Mijn excuus..eerdere recensies zijn onder naam Amira.

Terug
Naar boven