Ami (Shemale) - Antwerpen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Ach Ami heeft haar sporen verdiend ze is getrouwd al 700 jaar met een Belgische man die een stuk ouder is misschien moet ze die wel verzorgen het is allemaal lood om oud ijzer

arantes

Snuffelaar
15 jun 2015
16
0
Ze vertelde mij dat ze stopte omwille van rugproblemen. Ze ging ook haar borsten laten verwijderen.
Altijd correcte dates gehad met haar. Hoop dat ze geniet gan het leven

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Knap van je *1908*. Al lid sinds 2015 met 16 berichten, waarvan enkel deze van Ami... dat klinkt zeker niet aannemelijk.

*1908*

Snuffelaar
7 mei 2015
18
1
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Niet dan. Ik heb inderdaad geen ervaring met Amy, maar ken ze wel van de cinema vroeger.

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Wat een fijne tijden, de cinema... In de Breydelstraat (of zoiets) bedoel je toch? Ik vond het supergeil om daar te komen, niet wetende of er een leuke dame was die je voor een prikje kon neuken. En als dat niet zo was, tja... dan trokken we zelf wel even aan de slinger bij een leuke film.

Maar goed, on topic... Ik heb Ami in een ver verleden eens gedate. We ontving toen in de Carnotstraat, boven een kapper of zoiets, als ik me niet vergis. Ze was botergeil! Na die date ben ik haar nog een aantal keer tegengekomen in de cinema. Achterraf bekeken blij dat ik niets opgelopen heb, want als ik lees hoeveel mensen haar (bare) gedate hebben, halloowkes!

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Euh... zij was dé kapper hé.

Dat je die link niet legt, doet me weer een beetje twijfelen aan je verhaaltje.

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Ah, dus omdat zij boven een kapper ontvangt moet ik automatisch de link leggen dat zij effectief kapster is, en dat het kapsalon van haar is? Mja, zal wellicht aan mij liggen... Ik heb haar inderdaad niet gevraagd van wie het kapsalon eigenlijk. Leek me op dat moment niet relevant. Fout ingeschat, aangezien daar je geloofwaardigheid blijkbaar vanaf hangt. My bad!

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
856
525
Man man man...

Al wat je hier schrijft, is gewoon terug te vinden in deze topic.

Dat je niet wist dat zij zelf de kapper was, verraadt dat je waarschijnlijk een fantast bent. Iedereen die bij Amy in de Carnotstraat is geweest, beseft dat zij de kapper is/was. Alleen al de inrichting en de trap naar boven. De "waskamer" boven en het kamertje met de matras op de grond. Enzovoorts.

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Ik kijk nog wel regelmatig of ik geen advertentie van haar vind ... ik blijf hopen ... Zou er wel wat voor over hebben om nog 1 keer met haar en van haar te mogen genieten :)

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Minstens 3 keer per week kijk ik nog op afspraakjes, in de naiëve hoop een advertentie van haar te zien ... Ze gaf mij de best sex ever. Donker getinte aziatische ladyboys zijn voor mij het mooiste wat er is. Enkel de sex met mijn ebony vriendin evenaart Ami. Ik zou er dus wel wat voor over hebben om Ami nog eens te daten.

Willemzaak

Snuffelaar
5 jul 2022
13
15
Ik zou haar ook nog een graag bezoeken wat was dat een geil ding spuiten plassen alles wat je maar wil

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
bedoel je het filmpje waar ze gepijpt wordt en uiteindelijk (ook) in de mond plast ?

Pietvanheel

Ervaringsdeskundige
17 apr 2023
261
206
Dat filmpje staat nog online. Kan je ook nog downloaden. Klant ook nog vol in beeld. Opwindend filmpje? Nee zeker niet.

Terug
Naar boven