Amber - Rijswijk

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Even beetje backstory wat ik hier al van weet.

Heb al vaker advertenties zien staan van ene 'Nick'. Die zijn altijd een beetje in de zin van dat hij dames zoekt die (gratis) willen leren Tantra/erotische massages te geven. Soms staat er ook bij dat hij/zij beschikbaar is voor echt afspraken voor dergelijke massages. Reageren kan alleen via SJ via knopje e-mail er staat geen tel.nr. bij.

Ooit een keer op gereageerd, geen reactie... nu stond onlangs 'Amber' geeft weer massages, prijslijst erbij maar nog steeds alleen via die knop. Ik had weinig hoop maar ik dacht probeer het nog eens. Helemaal niks geen reactie. Nouj a prima heeft tot zo ver niks met NZC te maken i know.

Nu staat deze adv. online. massage gangbang met bare optie.
https://www.sexjobs.nl/gangbang/amber-zoekt-heren-van-niveau-_8165414

Ben wel benieuwd of dit nu gewoon fake is en dat iemand lekker e-mail adresjes zit te verzamelen ofzo of dat ze gewoon super selectief zijn afhankelijk van wat voor bericht je stuurt? Ik heb gewoon nette berichten gestuurd dat ik erg geïnteresseerd was om een afspraak te maken etc.

Maar ja ok anyway. Iemand ervaring dus :lol: ?

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
En de advertentie is zonder telefoon nummer en met vermelding Neuken Safe. Ik denk dat ze bare anders definiëren = ook enkel pijpen zonder.
Dus dit is een misplaatste vraag.
Aanname gratis klopt niet: staat een prijs in de advertentie voor heren.

Suspect groot als fake en/of scan advertentie

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
hmm, deel van je reactie snap ik niet Cumgiver. misschien lees ik het verkeerd?

maar er staat heel duidelijk "Wanneer je zonder condoom wilt neuken, bar creampie party , dan dien je en negatieve soa test kunnen laten zien, de koste bedragen € 250,- per gang bang!".

Ik was dus ook niet onder de indruk dat het gratis zou zijn, had ik ook niet aangegeven dacht ik? Ik gaf aan dat die kerel 'nick' die vaker samen met deze 'amber' adverteert over massages, ook wel advertenties heeft staan waarbij hij vraagt naar dames om zich te melden voor een 'gratis' cursus.. dat was achtergrond uitleg :D. Maar heb er dus geen twijfel over dat bij deze advertentie NZC wordt aangeboden, even los van echt of niet.

verder qua nep of echt. Tja foto's had ik ook niet echt het idee dat dit van de dame zelf is nee, maar dat wil niet altijd wat zeggen. Daarnaast zoals ik al aangeef, deze 'partij' adverteert al best lang en vaker met advertenties die meer op het massage/tantra vlak gericht zijn.. nep advertenties zijn er met regelmaat maar die veranderen na een week ofzo wel naar andere foto's, namen, telefoonnummers etc. Deze is vaak hetzelfde.. ik heb ook m'n twijfels hoor dat zeker...

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Richard bedankt voor je bericht.
Ik zat er finaal naast, de focus op geen telefoon overheersde dit en bracht mij tot mijn abusievelijke inbreng.

Groetjes CG

Terug
Naar boven