Amber - Breda

A

Anonymous

Guest
Ben zeker een jaar geleden of iets langer meerdere keren bij deze amber in Breda geweest, ze ontving naast een kapperssalon.
Ik heb haar in alle gaten zc volgespoten, had een heel strak lichaam,en niet zon knap gezicht,maar een super zeer strak kutje.
Had vaak voor een uur betaald, en was drie uur binnen,het was op een pleintje, in een soort garage.
Een matrasje op de grond, en een soort werkbank was er,maar een ding is me bij gebleven, ze is zo ongelofelijk strak :D
Ze vond dat ik flink geschapen was,maar ik heb nog nooit zo ongelooflijk lekker geneukt :p
Ze zei tegen me, je wil me wel aanranden hé, en dat heb ik ook gedaan,ze was,is verschrikkelijk geil.
Wat een beest was dit,ik heb een keer gehad kon ik nog net bij de auto komen,zo hard en lang hebben we geneukt.
Ben haar kwijt geraakt,kan nog veel meer over haar schrijven,ze had vroeger een website, maar goed wie weet ;)

A

Anonymous

Guest
Het is niet die amber die hier onder vermeld staat, die is veel jonger.

A

Anonymous

Guest
Info via hookers bij de moderator wombraider

Is er hier nog niemand bij haar geweest ;)

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ik heb ook een paar keer deze dame mogen ontmoeten en ja ze was onwijs strak, had ook allemaal piercings door de schaamlippen. Was ook niet duur, helaas ook uit het oog verloren.
Ze wordt ook ergensop Hookers beschreven, was destijds wat consternatie omdat iemand schreef dat ie ze zc had geneukt, volgens anderen deed ze dat nooit...ach ja :lol:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
lekker ding zei:
Ik heb ook een paar keer deze dame mogen ontmoeten en ja ze was onwijs strak, had ook allemaal piercings door de schaamlippen. Was ook niet duur, helaas ook uit het oog verloren.
Ze wordt ook ergensop Hookers beschreven, was destijds wat consternatie omdat iemand schreef dat ie ze zc had geneukt, volgens anderen deed ze dat nooit...ach ja :lol:

http://www.hookers.nl/showthread.php?t=21976

A

Anonymous

Guest
Ja dat deed ze wel nzc, ben er tig keren geweest kan alleen niet vragen op hookers om haar nr dat heeft een reden
Ze ontvangt nog steeds naast die kapsalon,maar ze is voorzichtiger geworden,dus wie haar nr kan krijgen of in contact kan komen
Ze is zeker de moeite waard , bere geïl is deze amber ik betaalde 100 voor dik twee uur nzc
Ze had ijzeren ringen in haar strakke kutje,
Ontvangt Breda vlak bij het centrum op een pleintje
Ze heeft een lichaam van een zeer strak tiener meisje , ze nam alle tijd voor je.
Lees het verhaal van zand-loper-figuur

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
Ik had haar nr wel,maar goed je kent dat wel andere telefoon en helaas haar nr niet op SIM kaart,kan iemand mij AUB via PB haar nr geven? Heb zelf ook paar leuke dames aangekaart dus ben niet alleen een lezer....

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Dame ontvangt nog wel maar alleen maar vaste klantjes kreeg ik via app van haar te horen en daar val ik helaas niet meer onder. :roll:

Terug
Naar boven