Amateur dames - Den Haag

Voormalig lid 22520

Snuffelaar
20 jul 2021
10
1
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

…. Natuurlijk weet ik hoe een zoek functie werk. Maarja begrijpend lezen is moeilijk, staat toch amateur

Laatst bewerkt door een moderator:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
@Doggystylo Denk dat Ypp bedoelde dat je na bijna 3 jr lidmaatschap zelf ook wel eens ergens energie mag insteken zonder alleen maar te vragen
Heeft niets met begrijpend lezen te maken maar meer ergernis van sommige trouwe leden over leden zoals jullie.
Na 3 jr begrijp je zelfs niet dat een bericht wat er direct boven staat niet hoeft te citeren

Mark08

Toogplakker
16 aug 2020
31
6
Lijkt mij ook leuk om een amateur dame te leren kennen in Den Haag.
Maar wanneer is het een amateur 😃

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Adela was een goede amateur, keiharde neptetten en opereerde vanuit Ypenburg. Haar ex beheerde veel ramen op de Geleenstraat(daar begon zij ook), maar is inmiddels overleden, de ex dan.
Zij zelf is een nieuw leven gestart in Zoetermeer en verloofd, weet ineens nergens meer van en verwijdert al haar accounts op social media🤭
Wie is er niet overheen geweest…had wel een witte neus van het andere witte goud🤫

Joost1959

Toogplakker
23 jul 2020
100
28
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ik heb ook interesse

Laatst bewerkt door een moderator:

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Inderdaad Adela veel en vaak geweest en vaak buiten geneukt ook, mooiste was ze poetste op de Geleenstraat en dan spraken we af en neukte we in een peeskamertje wat niet bezet was of we gingen een stukje wandelen en neukten we op het 1e beste bankje wat we tegen kwamen, als het van die dagen was van 30 graden spraken we af had ze gewoon bijna niks aan en neukten we open en bloot in de natuur nooit een condoom gebruikt en coke vond ze lekker, dit was er een snoof zo een lijn van je lul en werd ze nog geiler

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Ja geweldig, voor het forum was het Andrea dacht ik achteraf. Ja heb haar meegenomen naar Mystique nou eerst joeg ze Haagse Willem de uitsmijter angst aan door te zeggen wie ze was A.H😂 daarna zaten we binnen en deed ik mijn rondjes, lekker goedkoop met dame die entree😉, waarna zij de bar leeg zoop en maar naar het toilet om te 'poederen', geweldig wijf was het. Zij heeft niets gedaan behalve wat heren het hoofd op hol gebracht, ze wilde ook niet meer weg daar. Willem boos, samen uit samen thuis grrr, dacht daar ben ik mooi vanaf.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.484
Er was ook nog een nichtje van Adela/andrea............

Adela ik was een keer bij haar in ypenburg, we hadden zo hard liggen neuken allebei helemaal bezweet springt ze op hij is thuis zegt ze ( ik zag bij binnenkomst zijn schoenen staan ik schat maat 52) je moet wegwezen zei ze, echt ik had maar 3 kledingstukken aan en Adela roef naar beneden ik via de regenpijp omlaag wat was ze toch heerlijk gek, het is allemaal zo saai tegenwoordig

Terug
Naar boven