Amara - Duiven

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Overigens heb ik natuurlijk ook de screenshot van de bedreiging bewaard en zal deze meesturen aan de politie.

Aangifte van belediging? Hahaha...

Ja, ze hebben echt niks anders te doen joh..

A

Anonymous

Guest
Tip voor de moderators: svp beter checken. Want het kan toch niet zijn dat op dit forum trouwe leden bedreigd worden door ...ik zal het woord maar weer niet noemen....want straks krijg ik nog een aangifte wegen smaad in mijn maag gesplitst...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
AllesZonderCondoom zei:
Tip voor de moderators: svp beter checken. Want het kan toch niet zijn dat op dit forum trouwe leden bedreigd worden door ...ik zal het woord maar weer niet noemen....want straks krijg ik nog een aangifte wegen smaad in mijn maag gesplitst...

Ik hoef geen tips. Ik zie ip adressen en accounts.

Donkeyshot is al een hele poos op toer met commentaar. Begin het zachtjes aan zat te worden

En jou lidmaatschap is ook 30 dagen oud....

Dr is niemand die het aantoont met printscreen dus hoppa op slot en de beerput in.

Al dat wellus nietus gezeik.

Edit : ff open gezet voor de printscreens. Laat maar komen is het zo duidelijk en kunnen we door met opbouwende forum bijdrage's

31 aug 2016
1.194
112
Proef op de som genomen .
Heb haar geappt ..
Wordt gelijk geblokkeerd ??
Heb geen onvertogen wordt gebruikt .

Als er zo met potentiële klanten om gegaan wordt .
Pfff :oops:

derkduiven

Snuffelaar
9 sep 2017
2
0
Kom regelmatig bij amara in duiven wat een ongelooflijke knappe en geile dame is dit zeg . Kan wel zeggenn een van de geilste die ik ooit heb bezocht aanrader ! 150 voor half uur zonder ze pijpt erg diep tongt en je mag haar vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven