Amanda, Linnéstraat 38

A

Anonymous

Guest
Amanda : kleine (+-1m50) Ghanese dame, mollig, enorme tieten (f-cup), spijtig genoeg niet de ronde bijhorende kont, ongeschoren en nauw kutje.

Mogelijkheden : alles bijna, van anaal nog geen bevestiging (enkel vinger tot nu toe), dus beffen, vingeren, wederzijds rimmen, plassex,...

Amanda is een vriendelijke dame, de eerste keer voor gewone tarief gegaan (25€) waarbij eigenlijk alles kan behalve nzc en plassex, pzc kan wel... De eerste keer tijdens de actie gevraagd naar nzc, maar het kon niet, ook niet voor een meerprijs. De tweede keer (ze herkende mij) gewoon binnen gegaan en voor het hele menu gegaan (nzc niet gevraagd). Ik heb niet op voorhand moeten betalen, dus gewoon lekker begonnen met de enorme borsten te bespelen en pzc, dan zij op bed en op haar rug (nog geen cd in de buurt) en al even bare in het kutje... terug eruit en wat andere spelletjes gedaan. Ondertussen vraagt zij "what do you give, 50?" . Ik zeg 40 of als het heel goed is misschien wel 50€.
Gewoon lekker verder gegaan, uiteindelijk doggy haar lekkere kut volgespoten.... (eerst wel "do not come inside", maar erg veel overtuigingskracht was er niet nodig ;) )

Hygiëne is ook goed, geen geurtjes en na iedere beurt, uitgebreid wassen en spoelen van haar kut...

Een uitzondering voor de Brusselse ramenbuurt. Geen gezaag voor geld, geen klok kijken of wekkertje, veel mogelijkheden, goedkoop en een lekkere zwarte mama (als dit jouw ding is natuurlijk). Ik heb haar zoals ze eerder voorstelde 50€ gegeven want ik vond het echt wel goed.... zij tevreden en ik ook. :D

Nzc was dus mogelijk, maar niet de eerste keer.... Het kan zijn dat het niet in haar pakket zit, maar dat ze het laat afhangen van de persoon voor haar en de klik ermee... Voor degenen die willen proberen, succes ermee.

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Ik vermoede het al dat het bij Amanda wel mogelijk kon zijn.Bij mij protesteerde ze ook niet toen ik aanstalte maakte om mijn vriend er zo in te steken maar heb zelf niet door gedaan.

Trouwens weet iemand of haar vriendin nog werkt waarmee ze trio's deed.

A

Anonymous

Guest
Heb al dikwijls naar Amanda uitgekeken, maar kon haar nog nooit aan haar raam zien zitten. :x
Is het mogelijk dat zij overdag niet aanwezig is en enkel 's avonds ?

A

Anonymous

Guest
Amanda werkt vanaf 13.00.... Als de rolluiken open zijn is ze aanwezig en werkt ze. Ze zit wel niet meer zoveel achter het raam tegenwoordig door de tegenoverliggende bouwwerf en de blikken van de werkmannen daar, maar een tikje op het raam kan wonderen doen.... ;)

A

Anonymous

Guest
Dank je voor de info. Ik ga Amanda weldra een bezoekje brengen ... ;)

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
Stoeiman zei:
Heb al dikwijls naar Amanda uitgekeken, maar kon haar nog nooit aan haar raam zien zitten. :x
Is het mogelijk dat zij overdag niet aanwezig is en enkel 's avonds ?
werkt savonds

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
Tot circa 7.00uur. vorige week woensdag een bezoekje gebracht om 6.00uur sochtends, 35 euro bare en interne donatie.

A

Anonymous

Guest
Gisterennamiddag bij Amanda langsgeweest.
Dus zij is er wel degelijk ook in de namiddag, op vrijdagnamiddag weliswaar.
Beschrijving van Beezie klopt volledig : kleine, mollige en lieve Ghanese vrouw van 43 j met enorme afhangende borsten, lekker voor diegenen die hierop kikken.
Wel een buikje en geen taille omdat haar kont niet breed is uitgevallen. Wat ik persoonlijk iets minder vind. Ik hou wel van brede heupen en taille.
Zeer lekkere beurt, tongzoenen gaat ook en zoals Beezie reeds meldde, 25 EUR voor een wip. Een klein beetje aandringen om te nzc met voorstel om 40 EUR te geven en het is ok. Waar vind je nog in België de kans om voor 40 bare te kunnen neuken ? (Buiten de drugshoertjes)
Ik mocht wel niet in haar klaarkomen, Amanda wenste dat ik op haar borsten klaarkwam. Met zulke borsten voorgeschoteld, is dat geen minpunt.
Betalen achteraf, zoals in de goeie ouwe tijd ! :D

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Iets voor Kerst nog is bij Amanda langs geweest was 2 jaar geleden ofzo...

Goed pijpen met veel speeksel en dan gewoon erin geschoven.
Uiteindelijk haar poesje vol geschoten.
40€ betaald.

In mijn haast vergeten te vragen of haar vriendin nog werkt waarmee ze trio's deed.Deze zat vroeger op de 64 maar zag haar daar niet zitten.Iemand info???

A

Anonymous

Guest
Was deze trio met haar vriendin dan ook zc ?

Thedoctor46

Toogplakker
24 apr 2015
215
23
Na het autosalon via Laken terug naar huis en effe afgeslagen richting Linnestraat.

Amanda was op post en liet me vriendelijk binnen.Betaalde 100€ en ze wou 50€ teruggeven maar ik vroeg om laannggggg te blijven.ok is good.
Beide overal goed gewassen en ready for action.Amanda pijpte met veel speeksel ballen werden gelikt en rimmen ook.
Dan haar kutje gebeft en aarsje bewerkt.
Ze nam mijn vriend gewoon vast en stick it in my pussy ok let go.!!Ze kwam klaar na paar standjes en toen vroeg ik of ik ook is in haar kontje mocht proberen.Geen probleem doe maar rustig.Ging lekker en ze was ook schoon.Uiteindelijk haar kontje volgespoten.

Een leuke dag met Snelle motoren,bloter bolides afgesloten with Some black hony.

A

Anonymous

Guest
donderdag 9 juni bij amanda geweest ,sex was goed ,maar niet super heb 60€ betaald voor 30 minuten .is wel een lieve dame alleen word dit wel een gevaarlijke buurt met steeds meer en meer politie.

A

Anonymous

Guest
Verleden woensdag met Amanda nog eens een zalig uurtje afgereden. Lekker diep en nat tongzoenen, Amanda had er zin in en pijpte mij lang en heerlijk zacht. Heb haar ook gekeelneukt, fantastisch ! De laatste keer mocht ik niet in haar klaarkomen, en dit keer ook vroeg ze om op haar buik klaar te komen, maar in het vuur van de strijd alles braaf gedeponeerd in het hete, sappige liefdesgrotje :p Lieve en zachtaardige dame !

Terug
Naar boven