Amanda - Lelystad

Wvvianden89

Toogplakker
22 aug 2018
33
32
Ha Baley,

Even wat vragen:

Wat was je kwijt voor een bezoek?
Met wie doet ze trio's en kan je wat melden over je ervaring en haar uiterlijk?

De ervaringen waren zo te lezen meer dan goed maar waarom kom je zo vaak terug.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good evening Wvvianden89 you will have to app her yourself and ask price

I used to visit her a lot, before she moved and since then only visited her once, she probably thinks I have forgotten about her but cant :lol: :lol: :lol:

I prefer thick women, more pushing for the cushion

Her friend is Melany and she can be found in the beerput :lol: :lol: :lol: and not sure if still do and I only app Amanda, never Melany

Michel35

Snuffelaar
6 jan 2023
17
5
Ik ben 3 a 4x bij haar geweest in Lelystad.

Bij binnenkomst direct betalen en dan ben je verplicht om even te douchen.
Soms gaat ze dan even met je mee echt heerlijk is dat.
Daarna lekker op bed en mag je haar neuken.
Moet zeggen dat het best lekker is en je mag haar ook volspuiten.

Ik heb wel het idee dat het lopende band werk is want toen ik beneden kwam stond de volgende klant alweer klaar.

Trio met haar vriendin heb ik ook 1x gehad maar dat viel me wat tegen.

Michel35

Snuffelaar
6 jan 2023
17
5
Ik moest alleen met haar 85 euro betalen voor een half uurtje.
De trio koste 150 euro voor een half uurtje.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Hmmm, ik ben in de war maar dat ga ik binnenkort maar ophelderen. Dank @Baley in ieder geval naar het beerput topic. Die zocht ik namelijk maar zonder succes.

In het verleden ben ik ook bij Amanda terecht gekomen. Date was redelijk. Kan me niet veel ervan herinneren dus geen details review.

Mijn date was best apart omdat ik in de veronderstelling was dat ik een andere dame zou krijgen (namelijk de beerput dame) echt kreeg ik Amanda. Amanda had het nummer nu overgenomen blijkbaar. En rare is. Ze lijken op elkaar. Dus ik was een beetje op me hoede. Vroeg of ze was afgevallen. Heel vreemd want me gevoel zei dat ik echt bij een andere dame geweest was. Dat creerde terecht een rare sfeer in het begin.

Op de app later bevestigde Amanda dat ik mss bij haar vriendin was geweest maar ze wilde het nummer niet delen. Jammer. Ze wilde zelf de date opzetten. Dat heb ik gelaten.

Anyways. Dame is klein en rond. Pijpen deed ze redelijk. Je moet idd douchen vooraf dus dat is een goede zaak. Ze wilde heel graag gebeft worden want dat vond ze lekker. Eventjes gedaan maar kon niet genieten van haar poes eerlijk gezegd. Mss een geurtje ofzo maar niet slecht. Uiteindelijk missio in de poes gespoten en weer gegaan. Als ze nog steeds op dezelfde locatie zit dan is het een soort van studentencomplex en kun je tegenover parkeren.

Al met al een redelijke date maar had niet echt een klik met haar en voelde wat mechanisch aan. Denk ook toen zo €80 betaald voor 30min.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Ik ben ook erg benieuwd naar Amanda. Ze is al best wel een poos op Sexjobs. En een trio te doen met twee dames die je beide bare mag nemen lijkt me heerlijk. Ik weet alleen niet wat me bij hun te wachten staat. Omdat dr altijd best wel dubieuze recensies zijn.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon All

Ironic Saturday was Sandra is now known as Amanda birthday and her friend Sofi now known as Melany in beerput

Amanda is the oldest and Melany is way younger and they do look a bit alike, I wish they were sisters or related :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

The first time I tried making an appointment with Melany, didn't work, so I planned a date with Amanda and after that, if I wanted Melany, I would message Amanda

From day when I had a trio I saw Melany was hooked on me and a time when Amanda wasn't working she took her phone and when I came for Amanda I
saw Melany instead so I knew what she did and why :lol: :lol: :lol: :lol:

Melany is lekker young maar haar moet je nog wijzen en zie spuit ech snel, Amanda moet je effe voor werken als je haar will zien spuiten

Vanwege hoe vaak ik beide neukte voor prijzen ik niet kan delen is rede ik geen bijdrage hier heb gezet
Ga geen ruzie of discussed maken met prijzen ik betaal en andere lukt niet en voor mezelf verpesten

Die Amanda blijf me schatje en ook mag ik Melany graag, alleen communicatie is klote en soms lijk een dode pop als ze niks zeg :lol: :lol: :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Thanks Baley! Nu weet ik wel zeker dat ik echt kick op Melany en wat de verschillen zijn . Ik hou juist van dat soort dames 🤣. Ga vanavond proberen langs te gaan! Ik hoop dat ik haar tref

Michel35

Snuffelaar
6 jan 2023
17
5
Beide dames zien er best goed uit en ook heerlijk om te neuken naar verwacht niet teveel bij Melany.
Pijpen doet ze niet terwijl dat wel staat aangegeven in haar advertentie.

Een trio met beide dames is ook zeker geen aanrader.
Je krijgt niet de kans om ze beide vol te spuiten helaas.

Michel35

Snuffelaar
6 jan 2023
17
5
IYANBYAG zei:
Thanks Baley! Nu weet ik wel zeker dat ik echt kick op Melany en wat de verschillen zijn . Ik hou juist van dat soort dames 🤣. Ga vanavond proberen langs te gaan! Ik hoop dat ik haar tref

Ik ben erg benieuwd naar je ervaring
Als je vanavond bij Melany of Amanda bent geweest

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
To be continued. Is me niet gelukt vanavond. Kon zelf niet meer. Woensdag herkansing proberen…

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Ik ga even ingrijpen hier.
Dit onderwerp gaat over Amanda dat ten eerste.

Het vriendelijke doch dringende verzoek om alleen over Amanda een recensie te plaatsen mits je een trio hebt gehad.
Alleen dan mag er een andere dame genoemd worden met de link van het onderwerp van die dame.
Uiteraard plaats je dan ook een recensie met de link van Amanda in de andere dame haar onderwerp.

Zolang er geen trio heeft plaatsgevonden wordt er niet over een andere dame gesproken in dit onderwerp.
Dit omdat het anders een zooitje gaat worden in het onderwerp.

Mvg Moderatorteam

Terug
Naar boven