Amalia - Doubletstraat 30k1

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Dit bericht is gerapporteerd.
Een hele leuke dame die haar best doet om het je naar de zin te maken. Ze doet het eens anders dan de meeste hier, er is meer mogelijk als de klik er is. Gewoon naar vragen. Ze is vrolijk, spreekt goed Engels en weet wat geil is.
Lekker klein en dikke echte tieten, dus je kunt haar makkelijk in de posities manouvreren die je wenst. Ik vind Amalia een aanrader. Ben al verschillende keren bij haar geweest en het valt nooit tegen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Top dat je een nieuwe dame toevoegd aan het bestand.
Wat zijn de kosten voor onze hobby voor 30 minuten of een uur ??
Mis ook de leeftijd van de dame.

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Zit ze in de avondshift? Overdag zie ik een wat oudere Latina staan die ook bare aanbied.
Naam weet ik even niet meer.

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Ze zit in de s'avonds en is van Roemeense komaf,zwartharige en zonnebank bruin

tgameon

Snuffelaar
29 jul 2016
19
4
Vroeger toen ze in alkmaar zat, een jaar of 10 did ze dat, het zat ook in haar hookers topic, daarne is ze naar Utrecht verhusd een de laatste jaren in doublet.

Ik denk niet dat ze zomaar het met iedereen doet, door corona gaat er minder mensen naar binnen, een beetje uit nood krijg je extra's.

modjomaster

Toogplakker
18 aug 2018
41
22
gisteravond stond ze er en ja vroeger stond ze inderdaad in haar zuster pakje in Alkmaar ze doet ook anaal trouwens bare :)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Iemand haar zonder geneukt en hoeveel kost het voor de gebruikelijke 15 tot 20 minuten en intern doneren toegestaan?

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
100,- voor 15-20 min.anaal nooit gedaan niet mijn ding, wel haar ⭐️ open zien staan... 🤪

dickycurtis

Toogplakker
4 jul 2018
55
8
Net terug uit de Doublet, er stond een dame die voldeed aan de eerdere omschrijving maar ze lijkt totaal niet op de Amalia die ooit in Alkmaar en Utrecht werkte. Weten jullie zeker dat dit dezelfde dame is?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
En je wensen kun je die het beste aan haar deur kenbaar maken met het risico dat haar buurmeisjes meeluisteren of pas op de kamer?

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Gratis tips van mij @Robbie en anderen.

Fluister in haar oor iets van Do You Have Specials ? Of type die zin op je telefoon en laat het haar lezen dan krijg je vanzelf wel een reactie denk ik. Zo heb ik het in Amsterdam toen ik daar woonde 12 jaar gelden het ook gedaan bij meiden waarvan ik gelezen had dat ze nzc deden bij sommige mannen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Robbie zei:
Doet ze niet moeilijk over bare en wat was je kwijt als ik vragen mag?

Onderstaande werd in oktober vorig jaar geschreven over de prijs.
Awtd zei:
100,- voor 15-20 min.anaal nooit gedaan niet mijn ding, wel haar ⭐️ open zien staan... 🤪

Mijn tip zorg dat ze niet te veel geld in je portomonee ziet zitten of zeg dat je € 70 bij je hebt en desnoods in een andere broekzak nog € 10 of € 20 extra voor als ze € 70 te weinig vind. Zo deed ik het ook vaak als ik ging wandelen. Een x bedrag in mijn portomonee en in andere broekzak(ken) wat reserve geld los als back-up.

A

Anonymous

Guest
Net langs geweest bij de prachtige Amalia, beschrijving klopte dus ik dacht dat het wel goed zou komen. Volgens mij was het haar dag niet want ze was helemaal niet vrolijk (keek ook amper naar de straat) :/ Eenmaal op kamer vroeg ik of ze ook extra's aanbood, ze zei nee, nog niks gezegd over nzc maar zelfs pzc kon niet. Ik moest wel ff mijn lading kwijt dus heb ik een gewone beurt genomen voor 35. Na het pijpen vroeg ik of ik haar mocht beffen maar dat mocht ook helaas niet. Ze was ook best snel met het roepen dat ik snel moest klaarkomen etc. Ondanks nogsteeds wel een lekkere wip, haar poesje voelt heerlijk aan zelf mc, hoop dat ik nog ooit de kans krijg haar zonder te doen :)

Heeft iemand recentelijk nog wel geluk gehad bij deze dame? heb geen rood gezien maar misschien was het vandaag wel die ene dag van de maand :/

Spijker1

Toogplakker
8 jan 2017
101
89
Afgelopen woensdag haar weer gevonden doubletstraat 22k2..toen we aan het neuken waren.Toch eens gevraagd voor anaal bij haar en O geen probleem €50 extra. Voor mij de eerste keer in d'r ster. Kwam als een dolle klaar volgende keer zeker weer

Terug
Naar boven